tjalex

Alla inlägg under mars 2010

Av alexandra wiker - 22 mars 2010 20:31

förlåt, måste bara tipsa om denna låten!!!
URGRYM helt enkelt. hihi
pussen!

Av alexandra wiker - 22 mars 2010 20:15

dagens vill ha outfit?

hitta dom här kläderna på polyvore.com

 

Av alexandra wiker - 22 mars 2010 19:00

japp det stämmer... mamma sa att om jag gör dom 4 omproven och fixar G i so, då...
då får jag 500 kr!  nu ska jag fixa detta.

Av alexandra wiker - 22 mars 2010 18:36

Dagens Låt är..

Jordin Sparks - Don't let it go to your head  

Av alexandra wiker - 22 mars 2010 18:16

Juste, på tal om överskriften på mitt förra inlägg. ''missnöjd''
så skrev jag det för att idag hämtade jag ut ett paket på posten med några klänningar jag beställt hem från en sida som jag skulle kunna ha på skolavslutningen.
men nu var det såhär att en klänning jag beställde, skulle vara ROSA, men den var LILA. då blev jag inge glad..
sen beställde jag en lila paljett klänning, eller ja två fast i olika storlekar..
fick bara en utav dom.. går in på hemsidan och kollar och klänningar i den andra storleken jag beställde var INTE slutsålda.. då blev jag ännu mindre glad.
sen den 3:e då, en rosa klänning med massa blommor på typ, den var mycket längre än vad det stog, och den såg konstig ut, rosetten dom hade satte dit var t.o.m skrynklig..
Kommer nog aldrig mera beställa kläder där jag beställde dessa ifrån..
uuh va irriterad jag blev..

PLUS
att den lila var jätte fin!! och självklart fick jag den största storleken av dom två jag beställde, och den var för stor...  

Av alexandra wiker - 22 mars 2010 18:04

heejsan folket!  
idag har dagen bara swischat förbi mig.. känns rätt skönt ändå.
blev skolan idag då, ( som vanligt på en måndag hehe )
gjorde väl inte så mycket i skolan, jag och hana läste om hundar på språkvalet,
fina hundar hitta man ju!
vid 13.30 gick jag från lektion och följde med mamma till skolan, vet inte riktigt vad det var hon gjorde.. så jag och min syrra satt och fikade medans mamma gjorde vad hon nu skulle göra haha.. trevligt det, min syrra är så himla knäpp...
ja sen så övertalade jag mamma att vi skulle åka till stan, så bergvik blev det..
handlade några saker, inte så mycket men ändå något behövligt!

haha och förut när mamma skulle tanka bilen, så stog det en gubbe före oss och försökte sig på kortautomaten, han försökte och försökte. men jag och mamma märkte att han stoppade in kortet där kvittona kommer ut! vi sa inget, men till slut fick han in kortet så långt så att det fastna.. HAHA vad jag och mamma skrattade åt honom, stog t.o.m Kvitto, ovanför där han stoppade in kortet..
jadu, alla är inte smarta nuförtiden
  

snart ska jag ner till syrran och sjunga sing it med henne, mamma köpte en till mick förut så nu har vi två stycken, yaay !
annars så väntar jag väl på att maten ska bli klar, mmmmmums potatis och purjolökssoppa med cremé freich. så gottt!
skriver senare, pussCIAO!


kameran bestämde sig för att ha dåligt batteri precis när jag skulle ta kort! -.- 

fr.v :
Tröja från Ginatricot, Örhängen från Lindex, Duschcremé från H&M, Tights från Ginatricot


Av alexandra wiker - 21 mars 2010 21:35

ja, nu ska jag faktiskt gå och sova, tråkigt att sitta här nu...
då är det bättre att fördröja tiden med att sova tycker jag.


usch, skola imorgon.. vilket inte är så himlans rockigt.
skulle hellre vara hemma och bara sova hela dagen, en sån dag skulle vara behövlig
men måste skärpa mig i skolan nu, har 4 omprov att göra.. GÖTT, or not
jävla SO, hatar't. finns ingenting jag gillar med SO, eller jo... man kan ju sova på lektionerna när Rimpan pratar hela tiden   

efter skolan blir det iallafall med mamma till sjukhuset, kommer inte ihåg vad det var hon skulle göra men någon analys eller vad man säger..
det blir säkert bra!

så jag bloggar väl när jag kommer hem typ eller något
men ha det så gött nu!
och sov mycket så ni orkar med en hel skol/jobb vecka
 

i want you so bad, its my only wish.  
 

Av alexandra wiker - 21 mars 2010 20:54

tjenatjena,  
klockan börjar närmar sig nio,
har varit nere och kollat på tv sen 17-18 tror jag.
varit många bra program,
b.l.a
Cougar Town ( repris men )
Gossip Girl
Grey's Anatomy


sen kollade jag på någon sjuk film också men kan inte komma ihåg vad den heter!

snart blir det att borsta tänderna och lägga sig i sängen och sova.
ska bli skönt det, trodde jag hade fått nackspärr men icke. tur det...
piercingen gör ju så att jag inte vill sova på mage, och jag sover som bäst när jag sover på mage men nu får jag sova på sidan. joooobbigt!

nä, nu ska jag kolla runt lite ( som vanligt )
pössenn

en old bild bara,
 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards