tjalex

Alla inlägg under juni 2011

Av alexandra wiker - 26 juni 2011 16:15

Helt såld på låten jag la upp i förra inlägget, så SJUKT BRA!!!  


Jaja idag iallafall så ska jag nog dra iväg senare ikväll och äta jordgubbar med Hanna och Emelie, hihi busigt. Blir nog att sova hos Hanna också tror jag. Rååååligt! Höööres da    


   Haha mongo bild :DDD Jajajaja!!!

Av alexandra wiker - 26 juni 2011 05:15


Najs låt såhär på kvälleeeen! Okej morgonen.. Ska nog gå och lägga mig nu..haha godnatt! 

Av alexandra wiker - 25 juni 2011 16:27

Började dagen med att åka och plocka jordgubbar! Mumssss. Efter det drog jag och min familj till min moster och där käkade vi mat och sånt, riktigt trevligt och kul  

   En av mina ursöta kusiniminer!       Första jordgubben ja hittade, hihi asstor var den  

 
en bild innan jag åkte på möran hehee


Jaja efter den vistelsen så drog jag hem till min kära kompis Malin! Var med henne och Hanna och vi grillade, fan vi är grillmasteeers!!! Sen blev det jordgubbar och kolla på Poseidon lite. Efter en stund kom Hanna nummer 2, Andreas och Erik på besök. Treeeevligt! Dom skulle ut så drog med dom, var ute med massa folk. Riiiiktigt roligt var det, haha vet inte hur mycket alla skrattade!
Och hur många söta fyllon det var utee  
Vid klockan 3 så blev jag hemskjutsad och somnade direkt jag la mig i sängen haha!

Underbar midsommar iallafall       
 

Av alexandra wiker - 25 juni 2011 14:00

  Ser ut som jag har korta och tjocka been  
Detta hade jag iallafall på mig igår!    

Av alexandra wiker - 22 juni 2011 20:51

Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!    





Rösta på min klänning? :))) hihih!
Skulle bli väldigt glad! :))

Av alexandra wiker - 21 juni 2011 16:46

Idag är det lite varmare ute, iallafall hos mig?
Haha skönt anyways!  
Man får väl bara hoppas att det håller i sig så den riktiga hettan kommer och då blir det massa sol och bad. Grymt niiiiice.

Och vill bara säga att min katt måste vara sjuk i huvudet ( vetat rätt länge men..) för han blev inte ens rädd när det kom två hundar 2 meter från han förut? Han bara låg där i gräset och rullade typ, haha så go han är   
 
Jaaja, snart ska jag in i duschen, sen ut maybe? Märks väl!
Btw så är jag HELT BEROENDE av ''Running Scared'' med Azerbaijan. Fyfan vad den är bra, omg kan lyssna på den flera timmar i streck   

Baby I just wanna be, Be around you all the time    


    Mobil kameran, As usual   

Av alexandra wiker - 20 juni 2011 23:00


Haha lyssnade på den och tyckte först den var typ... SÄMST i världen?
Men sen lyssnade jag på den några gånger och nu kan jag fan inte sluta!! Hahaha
Skön låt   

Av alexandra wiker - 19 juni 2011 17:46

Lyxar upp denna tråkiga söndag med honungsmelon och filmen I Am Number 4
    Klagar ju inte på att världens snygging är med heller! Alex Pettyfer. Goosh   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Skapa flashcards