tjalex

Alla inlägg under mars 2010

Av alexandra wiker - 26 mars 2010 16:41

heeejdär!  

jävligt slapp dag i skolan idag, den gick bort blixtsnabbt...
nu alldelles strax ska jag iväg och handla för imorgon!
ska ju åka till stockholm  
kommer bli skit nice tror jag!
dock kommer vi hem jävligt tidigt på söndag morgon...
jaja får sova hela söndagen då så jag orkar skola på måndag, hehe.
blir att ta en buss från karlstad klockan 14.00 med ellinor till stockholm.
sen kollar vi på hela körslaget i studion där. haha fan vad jag längtar!!

men nu måste jag handla skriver mera när jag kommer tillbaka!

pusspuss hörs snart  

fick bli någon gammal skit cam bild
 

Av alexandra wiker - 25 mars 2010 23:16

jo jag somnade som vanligt, vaknade nyss typ och nu har jag borstat tänderna och ska sova i min underbara säng!.
imorgon blir det att kolla upp körslaget med ellinor, blir möjligtvis att åka dit på lördag, kommer bli jävligt kul! om det fixar sig med allt och sånt då  

men nu ska jag bara läsa mailet jag fått av ellinor, sen blir det sängen.
vi hörs antagligen imorgon innan jag drar till hanna och firar henne!
pussciao sov gott sötisar   

körslaget förra året på bilden tror jag.

 

Av alexandra wiker - 25 mars 2010 20:34

jaa de är jag , funderar på att om jag ärligt ska gå och lägga mig strax!
eller så blir det att kolla på tv... men ska dock inte somna framför där idag!!
men skriver kanske godnatt inlägg sen.
hörs, pussar på er  

 

Av alexandra wiker - 25 mars 2010 20:08

åh vilket fint mästerverk jag gjorde på bilden.. eller inte.
orkade inte fortsätta med min bild så kladdade på ett papper.

såhär blev resultatet, gud! ge mig bud på den ?  
 

Av alexandra wiker - 25 mars 2010 20:00

tjenatjena!
vaknade ju upp i soffan som sakt, som jag skrev imorse.
det var absolut inge bra att jag sov på soffan för jag hade huvudvärk hela dagen..
trodde mitt huvud skulle sprängas fan.
måste luggit på något jävligt konstigt sätt för att få ont i huvudet..
jaja, blev ändå att åka till skolan. emelie kom och hämta mig med traktorn
blev skola, skulle gått till 15.15 men skippade sista lektionen... språkval..
skolan var bara allmänt dryg idag, var irriterad på våran svenska lärare och alla andra nästan..
haha fast jag och ewiie hade jävligt kul på slöjden, brottades, lekte agenter, gömde oss för K-G HAHA barnungar är vi!

blev att gå hem klockan 14.10

gick hem var hemma typ 15.00 hahha seg är jag...
sen frågade hanna om jag ville med till stan så jag föjde med.
vi var där till klockan 18-19 typ. haha skit kul hade vi!
och as snygga leggings köpte hon!
alltid kul att vara med hanna på stan hihi. fast jag köpte inte något hade inte ens med min kära plånbok till stan, kändes väldigt tomt...  

men nu är jag hemma, spelat lite spel på pappas dator som mamma brukar spela.
hon är helt beroende av det...
jag mötte en vän till henne på den sidan också i ett ord spel, han är SO-lärare och jag vann över honom 2/2 gånger! hahah  ägd av en 16 åring  

så ser dom ut som hanna köpte ( fast dom sitter på mig )
 

Av alexandra wiker - 25 mars 2010 06:31

ja skräll att jag ska somna i soffan..
skrev ju aldrig godnatt till min kära blogg!! haha skojja.
men iallafall, igår blev det ner vid halv 10 eller något och kolla på greys anatomy.
hittade även fruktsallad som jag åt, uuuh så gött!
blev att äta det, sen vid kvart över tio ungefär, la ja huvudet på en kudde och somnade dirrmode.. ja verkligen hatar och somna i soffan, men kan ju inte hjälpat.
nu är klockan 06.31 och jag måste duscha mitt hår ! för nu när jag sov i soffan sov jag som ett cp... så håret är cp jao.
men nu orkar jag inte skriva mera, kanske skriver när jag kommer hem från skolan.
vi slutar klockan 15.15 idag  
sen kanske det blir att sitta i skolan tills 5 och sen gå till träffen,
blir nog bloggning ikväll!
men vi höres! puss så länge  

blir nog att ha den gröna sköna på mig idag och tights.
 

Av alexandra wiker - 24 mars 2010 21:15

så det blir nog tv en liten stund nu, får se om jag hittar något gott att mumsa på också! aja
vi hörs snart, pussen så länge  

juste, om jag får pengar och hittar denna parfym, Paris hilton cancan.
så ska jag absolut köpa den! luktar svingott!!(linneas parfym på bilden)
 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards