tjalex

Alla inlägg under mars 2010

Av alexandra wiker - 14 mars 2010 14:00

.. det är ungefär 3 jätte långa månader kvar tills sommaren börjar lite smått.
och jag läntar som faaaan till sommaren! tror att sommaren 2010 kommer bli den bästa på länge ärligt talat.
ÅÅÅÅH bara ge mig sommar nu!


             

Av alexandra wiker - 14 mars 2010 13:23

Hey, sitter och har det tråkigt ja!
läst typ 10-15 bloggar... inget intressant, förutom på bunnys
skräckfilmen The unborn!
den verkar jävligt läskig, och den ska jag se!
någon som hänkar eller? hahhaa
kommer väl inte ens våga titta på den...
men nu ska jag ner till tvn.
puss 

Av alexandra wiker - 14 mars 2010 12:45

så nu har jag ätit typ..
tog med mig kameran upp också, men hade inga bilder bara videos från igår!
så de får fortfarande vänta med videoserna då.. kommer nog som sagt under veckan
nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt, ska väl ta't lugnt och sånt! gött det.
tror jag kommer bli sjuk snart också eller något, för jag har ont i halsen  

 

Av alexandra wiker - 14 mars 2010 11:46

ojda...
råkade visst somna i soffan igår.. skräll mig  
så blev inget mera skrivande igår..
men nu har jag vaknat, fast gick upp klockan 7 till min egna säng och sov tills nu.
igår var iallafall verkligen skit nice!
blev några bilder igår, men orkar inte gå ner och hämta kameran just nu.
spelade även in lite saker, men väntar på svar från videofyme så jag kan lägga upp dom på bloggen!
var en med som dansa som mikael jackson, hur grym som helst!!
men kommer nog lägga upp videos från UKM under veckan och så.
ni får väl vänta och se  

 
var på UKM i förrgår och igår, idag blir det nog inget tror jag...

Av alexandra wiker - 13 mars 2010 16:44

ja nu har jag tvättat bort det där...
ska börja göra mig ordning nu, får se om jag har samma kläder som igår.
eller om jag ska ha jeans (!!!!!)
har aldrig på mig jeans längre...
hahaa vet inte varför, men vill ha nya hähä.
på tal om ingenting så ska jag söka sommarjobb snart också!
blir bra till sommarn det eftersom jag mamma och sussi antagligen kommer åka till London ! så då får jag ju lite pengar med mig, niiice!
men nu ska jag gära ordning håret i think,
pusspuss heeej !

 

Av alexandra wiker - 13 mars 2010 16:24

så! nu är jag nydyschad och fräsh  
sitter med en ansiktsmask på för tillfället, den är stel så kan inte le,skratta,prata!
haha men man känner sig jävligt fräsh efter en ansiktsmask,
jaja nu måste jag gå och skölja bort!
pusspuss!

    
forever

Av alexandra wiker - 13 mars 2010 15:52

Nu blir det duschen kommer snart tillbaka!


 
aaw.. va söt

Av alexandra wiker - 13 mars 2010 15:15

Godmorgon!   eller vad man ska säga..
vaknade ungefär halv 2. gud vad gött det var att sova länge för en gång skull!
blev att gå upp då, gick ner och maten var precis klar när jag kom ner. TIMING!
kollade på tvn också på Sudden Impact på tv4 fakta. fyfan vad bra det var...
handlade om sånna som varit med om olyckor för att dom kört olovligt och sånt typ..
bra var det iallafall.
har pratat med malin.f också
vi ska ju på UKM ikväll med, ska bli kul det. fanny,hannah,jennifer är ju med ikväll!
jävligt nice kommer det att bli.
ska väl snart duscha och börja göra mig iordning
sen möta malin vid halv 6 - 6 tror jag.
nu ska jag nog kolla runt på lite bloggar och sånt tror jag...
puss så länge! 

 
bild från igår när jag var och handlade med mamma   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards