tjalex

Alla inlägg under maj 2010

Av alexandra wiker - 31 maj 2010 20:07

kollat på en till film idag!
gamer hette den och den var faktiskt bra, tycker jag.
snygg kille med i denna också, ingen bra film utan snygg kille! 

   

Av alexandra wiker - 31 maj 2010 18:12

 

haha kollade på denna film för inte så länge sen, fanns absolut ingen mening med filmen ..
som tur var var det en snygg kille med iallafall.
sååå söt var han i filmen! 

 

lol

Av alexandra wiker - 31 maj 2010 17:12

hahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
ahahah

Av alexandra wiker - 31 maj 2010 13:51

tjoosan 

måndag idag... *snyft*
tänker redan på helg!
skolavslutning nästa torsdag också, fifän så nice.

imorse iallafall vid ungefär 11 blev jag väckt av att angelica,hanna och malin kom hem till mig. haha dom hade gympa och skulle åka inlines så dom åkte till mig, aw gulliga dom!.

gick upp när dom skulle åka typ, satte mig vid tvn och bara tog det lugnt.
vet inte vad som kommer hända idag precis men skulle väl vara bra att plugga... måste göra 4 prov... 3 i so 1 i matte. men det ordnar sig!  

just nu sitter jag och lyssnar på simple plan, så sköna är dom hihi.

men nu ska jag typ göra något. haha
hörs sen.
pusssss

 
happyface  

Av alexandra wiker - 30 maj 2010 19:00

BILDBOMb is here.


okej, nu blev det från söndag-fredag, alltså baklänges. men who cares.
här är iallafall bilder!  

bilder från brattfallet. ( söndag )

           
bilder från söndag morgon, städningen 
 
  
lördag, flotteresan!
        udda?..       sne              
lördag, innan vi skulle åka iväg på flottarna

               
fredag kväll tror jag
 


när vi nyss kommit dit   
grillning fredagen.
 
haha så jäkla snygg bild!

fredag kväll, eller lördag kväll.. minns ej    
lördagkväll tror jag... xD
       


fredag kväll, eller något? venne har inget minne     

Av alexandra wiker - 30 maj 2010 18:11

tjenare allihopa.
nu är jag hemma efter en slitsam klassresa kan jag säga..

fredagen
började med att vi kom fram till stöllet, som ligger nästan i torsby. vi checkade stugorna och kollade runt lite. och jag var världsnegativ i början men det släppte lite...
men iallafall så fick alla en stuga att sova i, jag sov i samma stuga som angelica,malin.f och jeanette. trevligt det.
när vi packat upp och bytt kläder blev det ut för att bygga flotte.
det var det tråkigaste jag gjort i mitt liv. usch va drygt det var! haha.
men vi blev iallafall klara vid ungefär 20.00 på kvällen.
vi började typ 16-17. haha dryga v
på kvällningen när vi byggt klart flottarna blev det att grilla hamburgare och det var mysigt!
sen blev det röj hela kvällen, tänkte sova men blev så j*vla rastlös hihi.
så vi gick till någons stuga, kommer ej ihåg vems. och satt där och hade det chill bara. sen blev det att sova vid 2 tiden. och kallt som in i helve** var det så vaknade av att jag hade kramp i smalbenen 3 gånger... bläääää.

lördagen gick vi upp 08.30 det var lite gay.
hehe, vi gick upp iallafall. åt frukost och sen bar det av med flotten längs klarälven. fyfan trodde vi skulle drunkna!..
men men det gick rätt bra, vi åkte flotte i 4 timmar tror jag...
halvvägs ungefär stannade vi för att käka, och då började det spöregna! kul då, eller inte. men vi väntade ut regnet och det slutade som tur var.
då åt vi pastasallad, skit gott var det faktiskt 
sen fortsatte vi flotte resan, vi var 3 flottar btw med klassen uppdelad på dom 3. efter en liten bit tyckte vi det var tråkigt att åka själva så vi band ihop alla 3 flottar och det var myyyyyycket roligare! det var faktiskt jätte roligt om jag ska vara ärlig..
väl framme vid hållplatsen eller vad man ska säga så blev det arbete, då skulle vi ju ta isär dom 1 ton tunga flottarna.
men det gick bra och vi blev klara och fick återvända till stugorna!
då blev det en lång varm dusch och att fixa sig lite så man kände sig lite fräsch.
mat blev det på någon dålig restaurang vid 18.00
det var absolut inte gott... ris och kalopps.
såg ut som inälvor... behöver jag säga mer?
på kvällen blev det mysgrillning med korv och strips vid en varm och skön brasa! det var massa mys. var även folk som badade, fy satan så kallt haha.
senare på kvällen blev det att köra klädpoker en stund, fast det blev långtråkigt så vi drog ut och röjde vid 12-1 på natten. hahah det var roligt fyfan så vi skratta! 
jo men sen blev det att gå och lägga sig igen.. inge kul att sova.
och det var så j*vla kallt! så jag höjde till högsta på elementet som var 29 grader. heheeheheh
det var iallafall varmt och gött den natten, och fick inte kramp!!!!.


när vi vaknade tyckte jag inte det var så varmt.. men det var som en bastu därinne HAHA lols.
men men gick upp 08.30 IGEN och började städa i stugan och sånt.
våran stuga blev självklart klar först vi är bäst! hahaha skämt åsido men.
vi lämnade campingen klockan 10 ungefär och det bar av mot brattfallet.
där skulle vi klättre i berg och hålla på..
väl framme där fick vi en sele att säta på oss vid benen och magen.
kändes som att ha en blöja på sig xD
sen hade vi en karta vi skulle följa, så vi gjorde det och läste på olika stationer. när vi läst 1 eller 2 eller vad det var skulle vi åka LINBANA över vatten. och den var cirka 10-15 meter upp i luften woho kul att jag var höjdrädd då... hahahahah
vi åkte över...
jag hyperventilerade och började gråta HAHAHA tönt jag vet 
men jag klarade det iallafall utan att dö...
sen gick vi vidare och letade stationer.
sen skulle vi gå på någon j*vla burma bro!
bron bestod av ett rep man skulle gå på och två på sidan att hålla i sig i.
fastspända var vi självklart. men fysatan i gatan så läskigt det var!
och jag kollade ju ner hela tiden för att kolla vart jag satte fötterna.
uuuuuuuh. hahah dom två sakeran kommer jag aldrig mera göra i hela mitt liv har jag klargjort för mig själv   
sen blev det mat! blev hamburgare idag med. hihi
efter det blev det mera stationer och sen skulle vi hissas ner från 15 meter ner till marken!!!!
det klarade jag verkligen inte av så jag gjorde inte det.
jag och ewelina låg och solade istället, för fyfan vad det brände!
blivit lite solbränd har jag också, men det är positivt!.
seeeeen! så blev det tillbaka till där vi började och vi fick äntligen åka hem, alltså inte till stugorna, utan HEM!(eller häm som jag säger.. HAAH)
pappa körde hem mig angelica och emelie, sov mestadels av vägen det var faktiskt gött. men nu ääääntligen är jag hemma och nu ska jag äta grillat!

detta var texten av klassresan, senare kommer bilder från klassresan!
puss

Av alexandra wiker - 28 maj 2010 12:29

 
( lortig spegel )

om en timme drar jag till torsby med min kära klass!

allt är packat och klart så väntar bara på att tiden ska gå fortare.
är hemma just nu med mamma men snart ska vi åka.
så.. jag säger det igen, vi hörs på söndag om inte någon dag senare!
puss ha det gött allihoppa 

:(

Av alexandra wiker - 27 maj 2010 23:28

nej nu får jag väl ta och säga godnatt...
kommer höras på söndag igen, troligtvis iallafall om jag inte är för trött!
blir massa bilder förhoppningsvis och lång berättelse kanske om helgen.
men godnatt allihopa sov gott och önska mig fint väder. hihi
puss 

failad slängkyss?
nej, jag är bääääst!
 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards