tjalex

Alla inlägg under maj 2010

Av alexandra wiker - 14 maj 2010 14:35

godmorgon!
idag vaknade jag av att min cpskadade bror sitter och skriker när han spelar..
seriöst han är helt fail!!!!!!
nån gång han skriker ska ja fan spela in asså helt sjukt va adhd damp han har typ..
 

var uppe till halv 4 imorse också så tänkte sova lite längre, men nej det blev bara till ungefär halv 2 eller vad klockan var!
ont i halsen har jag också, usch gillar jag inte.

ikväll blir det iallafall awake med Linnea i think.
( länk till hennes blogg längst ner i inlägget )
kommer säkert att bli mera fölk!

  
 
    
PEACE OUT 
typ?

  http://linnealarsson.bloggplatsen.se/kategori/1-allmant/

Av alexandra wiker - 13 maj 2010 17:10

åååh sitter och lyssnar på chemical vocation - pencils and papers
just nu, så jävla skön låt!  

ut blir det sen kanske också, om det inte regnar osv! orkar inte vara ute då...
snart ska jag väl spela lite med erik också...KANSKE hihi omg omg!



 
rand0m bara.

Av alexandra wiker - 12 maj 2010 15:24

tjaaaa,
varit vaken i typ 2 timmar nu kanske, skönt att sova länge. ledig idag ju  
blev iallafall att gå ner för morsan väckte mig... gick ner och åt och kollade på Outlander, niiiice film är det gillar den.

och igår fick jag hem en till klänning! har ju redan en svart hemma.
men den jag fick hem nu är iallafall typ mintgrön eller vad man ska säga.
fast mamma ska sy in den lite i midjan osv för den var för stor där.
men här är iallafall en bild

 



hihi. nu ska ja spela pcw. pusssstjao!

O.O

Av alexandra wiker - 11 maj 2010 19:02

jag kanske måste ha läsglasögon....

haha omg omg omg!


gammal bild, men iaf glasögon? hm... inte något jag vill ha!
 

Av alexandra wiker - 11 maj 2010 15:16

idag blev det ut med klass 9E till abborrtjärn.
och vi hade turen med oss att få ett soligt men blåsigt väder. var skönt anyways.
därborta gjorde vi inte så mycke, umgicks och sånt var kul faktiskt  
sen lagade vi mat också, och jag, angelica, hanna och emelie satt i emelies traktor det var vaaaaarmt där inne! jävlar alltså. haha  

 

igår 
då var jag med angelica, vi hade det skit sköj.
var ute och red på varsin häst i ungefär 1 timme.
trodde verkligen jag skulle ha träningsvärk i benen efter all travning, men icke sa nicke. tur det haha.
slog upp mitt nagelband på något jä*la vänster också när vi red... klövigt.
sen chillade vi resten av dagen vi var, typ spelade kort, lyssnade på musik i hennes traktor och sånt! skön dag!  

angelicas traktor!
 

Av alexandra wiker - 10 maj 2010 00:18

typ skola imorgon ?

så nu ska jag sova, godnatt!
pusspusspussss


leelex    ewieeman

 

Av alexandra wiker - 9 maj 2010 18:10

tjaaa!
idag var det jävligt soft dag.
vaknade vid ungefär 10, satte mig vid datorn och spelade till 12 ungefär sen kom anna, harry, gabriel och linus hit.
vi grillade och hade det skit gött.
blev även efterrätt, grillad banan med smält choklad och glass. usch så gott!

efter dom åkt hem blev det att sitta här vid datorn igen, tiden har gått väldigt sakta idag tycker jag.. hoho bra bara kanske?

vanlig skoldag imorgon, sen blir det ju inte det på resten av veckan. SKÖNT!

nu ska jag göra något annat, puss!

banan grillning.

kusin linus och brorsan, haha linus älskade och åka minicross. 
 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards