tjalex

Alla inlägg under februari 2010

Av alexandra wiker - 28 februari 2010 23:45

 

nu ska jag faktiskt sova... i think
haha är faktiskt jätte trött och ska upp tidigt imorgon för att passa syrran.
så inge mer bloggande idag, tycker jag bloggat rätt mycket ändå  
jaja, orkade inte leta nån bra bild så gjorde om en i picnik.com
det är kul och dom har små söta figurer där hihi  

PUSS och godnatt alla söta!  

Av alexandra wiker - 28 februari 2010 22:55

jag kan faktiskt inte förstå hur USA kom vidare?
dom är inte ens bra ju?...
fast tror ändå dom kommer vinna med 3-2 på förlängning.
men får väl se hur det kommer att sluta! 

 

Av alexandra wiker - 28 februari 2010 21:15

 
kanske ska börja göra en serie? HAHA vet exakt vad den ska handla om! 

Av alexandra wiker - 28 februari 2010 19:00

Ben&Jerrys half baked
så jävla god är den glassen!
rekommenderar verkligen att köpa.
kostar cirka 50 spänn på ica.


MUMS så gott det är!  


    

Av alexandra wiker - 28 februari 2010 16:31

måste jag få skriva


hur mycket jag bara älskar mina vänner.
asså vad skulle livet vara utan vänner?
ingenting.
 


förstår inte hur människor utan vänner klarar livet,
dom har ingen att vara med i skolan, efter skolan.
inte heller någon att prata om problem med, ingen att gråta med, skratta med.


ärligt talat så är vänner det bästa man kan få i livet,
och man ska verkligen knyta ett hårt band och aldrig knyta upp det, ALDRIG.


man bråkar ibland, men oftast om småsaker.
förstår mig inte på hur man kan det.
det är så töntigt att bråka överhuvudtaget.
visst alla människor kan inte älska varandra, men man kan faktiskt försöka.


oftast ogillar man vissa personer pga utseende,personligheten osv.
MEN om man inte känner personen borde man inte dömma.
fast det gör dom flesta idag, även jag.


om alla människor i hela världen skulle dömma på insidan så skulle världen vara mycket bättre.
som med kärlek, när tjejer/killar letar efter en pojk/flickvän så går man oftast på utseendet. varför ska man ha en snygg kille eller tjej, om den personen är hur underbar som helst på insidan liksom?


tror dom flesta dömmer som har bra självförtroende och tycker dom är mycket snyggare än andra. för då när dom letar efter en tjej eller kille vill dom ha en som är ungefär som en själv. och det är jävligt svårt att hitta. även fast det finns flera miljontals människor att välja och vraka bland så finns det inte en enda person som är exakt likadan som dig själv.


vissa har det jätte lätt för att bli kära, andra inte.
jag har det verkligen skit svårt för att bli kär och jag förstår inte varför.
har varit kär 2 gånger och jag är 16 år.


men jag vet inte om man har svårt för att bli kär för att man har dåligt självförtoende?
jag har haft så dåligt självförtoende så jag inte vetat vart jag skulle ta vägen, men det håller på att bättras nu och det är tufft men jag försöker.
att ha dåligt självförtoende är väldigt jobbigt.

man vågar för det första inte vara sig själv med nya personer, och man vågar inte visa vem man verkligen är.

jag vågar det nu, men när jag gick i 7an och i början av åttan så var jag väldigt blyg och blev röd i ansiktet så fort en kille pratade med mig typ.

men det är ändrat idag och det är så himla skönt.


Ville bara skriva lite... PUSS! 


 
Bilden säger mycket om vänskap.   


Av alexandra wiker - 28 februari 2010 14:22





Tja   
nyss spelat lite cs, hahah
tror det var första gången jag spelade på typ 2-3 månader.

heelt sjukt ju panga hs som bara den jag är leet jaoo
hahaha skämt åsido..  

men jag spelade iallafall, och det är faktiskt roligt...
kommer säkert nörda hela lovet..
NEJDÅÅÅ    aldrig att jag sitter inne och spelar detta när jag kan va ute!
pusspuss!   

 

Av alexandra wiker - 28 februari 2010 11:47

Snacka om att jag vill ha sommar,
SOLA , GLASS , BADA
 
Gammal bild på mig från 2008. Hade jävligt ljust hår den sommarn och det kommer jag antagligen ha denna sommaren också haha   



Denna bilden är från i somras , brukade ligga och sola på en bro vi har hemma över våran damm. Så jävla gött!  

Men men hoppas väl att sommaren kommer till iskalla sverige snart
PUSS!   

Av alexandra wiker - 28 februari 2010 11:21

Godmorgon!
har vaknat nyss ungefär och sitter här och lyssnar på Te Amo.
som vanligt hahaha  
senare blir det att städa rummet tror jag...
gud det ser ut som ett bombnedslag har skuldkänslor...
hahahaha.
pusshej! 


 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards