tjalex

Alla inlägg under maj 2010

Av alexandra wiker - 27 maj 2010 22:58





älskar verkligen den här låten   

Av alexandra wiker - 27 maj 2010 21:38

men tjenare!

här sitter jag och har nyss trippellocktångat mitt hår.
ah det blev bra fast nej. om det inte ser bra ut imorgon duschar jag bort det.. haha
men iallafall idag var det lååååång dag i skolan slutade 15.15  
fast.. dagen gick rätt så fort ändå.
blev pizza till lunch med emelie också. najsnajs.
jag fick gratis dricka också, hihi snela pizzabagare.

juste! idag efter skolan blev det att vara med hanna.
vi drog hem till mig och hämtade min dampmoped.. åkte hem till hanna och sen bar det av till Hyneboholm för att hämta trippeltången.
ja vi åkte och åkte... när vi ungefär var vid dyvelsten ( dom som bor i forshaga vet ) så skärde hannas motor i moppen... FAN skit också!
så blev att ta min moped och åka dit, men dampa inte den då eller?....
jo så vi körde ungefär 5-10 km i 30 km/h, kuuuuuuul...
HAHA fast ja.. vi hade kul på vägen som fan!
körde fel gjorde vi också..
men aja.

nä kanske ska packa inför klassresan imorgon...
kommer vara borta heeeela helgen, kommer hem på söndag!
packning nu, hörs sen. pyss

hoppas vi får bra väder hela helgen!
 

Av alexandra wiker - 26 maj 2010 23:14

nu är jag dyngtrött så jag ska ta och sova faktiskt,
men först ner och borsta tänderna!
så vi hörs väl imorgon eller något..
puss&kram
natti

kan ju avsluta dagen med världens bästa och sötaste bild verkligen..    

Av alexandra wiker - 26 maj 2010 22:51

nyss kollat klart på percy jackson.
fyfan vad bra den var!
och percy är ju inte lite snygg heller..
denna kommer jag kolla på många gånger bara för och få se percy hihi

o-m-g!  
 

 

Av alexandra wiker - 26 maj 2010 19:07

ah.
BTW!
snälla erik håller på att skickar Percy Jackson till mig över msn.
blir att kolla på den lite senare ikväll! så snäll är han

 
+ med filmen, det är en snygg kille med  

Av alexandra wiker - 26 maj 2010 19:01

tänkte på min hårfärg, som deffinitivt kommer ändras till sommaren.
kanske ska pröva att ha ljusare hår?
pröva bara för att liksom.
alltså jag ska inte färga det, utan låta det vara blekt, kanske slinga det någon gång typ...
men aja det ser man väl när sommaren närmar sig lite till!    

p.s detta var en skämt-fjortis bild från förra sommaren  d.s

Av alexandra wiker - 26 maj 2010 17:39

grillat blir det ikväll!
gött, gillar att mina föräldrar älskar grillat.
äter verkligen det jätte ofta på sommaren, nästan det enda vi äter!
men gött är det 

 

Av alexandra wiker - 26 maj 2010 16:08

ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år
javisst ska hon leva, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva ut i hundrade år!


Grattis bästa Emelie Andersson på din 16 års dag!


hoppas du får en übergrym födelsedag för idag är din dag gumman!

 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards