tjalex

Alla inlägg under maj 2010

Av alexandra wiker - 21 maj 2010 16:07

LISEBERG


imorgon vid klockan 8 börjar min färd mot göteborg till liseberg med träffen!
ska bli massa kul att åka dit. ska åka så j**** mycket karuseller så ni anar inte!!!

denna bild var ju från förra året när jag var på liseberg!

 

Av alexandra wiker - 21 maj 2010 15:22

Piercing från UR&PENN 79:-
 
linne från H&M 99:-
 
Örhängen från UR&PENN 29:-
Leggings från Vila 159.90:-
   
Ansiktsmasker från Kicks 20:-/st
 

Av alexandra wiker - 21 maj 2010 15:16

igår satt jag inte vid datorn på hela dagen, WOW!.
åkte till stan med hannah i värmen direkt efter skolan. Fyhelvete vad varmt det var!
i stan shoppade vi lite grejer och sånt och prövade massa klackskor. kul var det.
köpte även lite saker som jag kan lägga in bilder på senare.. orkar inte just nu.
var iallafall väldigt roligt med hannah! måste umgås mer med den tjejen.
fick även åka gratis buss från Karlstad-Forshaga, göttm00s eller vadå?

när vi kom hem till forshaga, runt 19-20 så drog vi till träffen en stund
trevligt trevligt.
sen blev det hem och sova, dyngtrött var jag! ( är jag idag med men )

nu ska jag gå ner och äta något, är så himla hungrig!
hörs sen med bilder osv kanske. puss

jaaa sommaren är påväg! förutom att det spöregna idag men...
jag och hanna på bilden från i somras!
 

Av alexandra wiker - 19 maj 2010 18:36

tjena
hade nationella muntligt idag i matte... gick väl rätt så bra
var ju inte helt jätte svårt om man säger så!.

kortonsdag var det idag också, slutade 12.55 fast vi hade no och då var det några som hade nationella i no så vi slutade typ 12. gött det.

inte gjort så mycket idag, kom hem, kollade på alvin och gänget 2
grymt söt film!  

varmt är det ute idag! nästan lite kvaft eller vad det heter i luften...
imorgon blir det iallafall att dra till stan med hannah kvarnlöf! ska bli roligt, brukar ju inte umgås med den bruden själv på fritiden precis   

nej nu ska jag väl kolla facebook eller något!
pusspuss
  

bild från förra sommaren haha! ser knappt ut som jag
ljushårig, korta ögonfransar KONSTIG mun ! HAHA
tillåtet å skratta jao,
PEACE
 

Av alexandra wiker - 18 maj 2010 16:28

454975 453753
                          från Kappahl

Lindex Shop Online - Topp
Lindex Shop Online - Jeansshorts
                         från Lindex



                                                från Gina Tricot



Månadspeng på torsdag. hihi då blir det stan  

Av alexandra wiker - 17 maj 2010 17:15

hm seriöst måste bara säga att jag har världens sötaste husdjur! ( erik har världens sötaste katt men men... )
och dom är världen snällaste, fast inte hamstern ibland den brukar bitas...
      
våran katt smilla!
  våran katt bamse!   våran hamster Elsa eller vafan den heter, ( syrran döper om den hela tiden )   erkkis katt!

Av alexandra wiker - 17 maj 2010 15:37

haaaaj
blev hämtad imorse av emelie med traktorn, nice det slapp gå... haha!
i skolan var det jävligt lugnt, hade typ 1 riktig lektion... gjorde även muntligt nationellt prov i engelskan, gick väl sådär.
nej sen var det bara roligt resten av dagen och vi såg på film på svenskan så!
Of mice and men! hette filmen alltså. rätt söt film faktiskt  

nu ska jag göra något annat, pössss ;)
gött väder idag btw!

Av alexandra wiker - 17 maj 2010 00:24

Nattinatti
nu drar jag till sängen efter tolv.
jag är grym som håller vad jag säger med tider.
not, hejdå. godnatt osv.. 

 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards