tjalex

Alla inlägg under augusti 2010

Av alexandra wiker - 31 augusti 2010 17:58

hejhopp!
inte skrivit myyyycket alls här just nu känner jag, skola och massa grejer ju!
och igår var jag med folk och hade det kul, så glömde bort tiden lite och vips så hade jag inte varit hemma på hela dagen, haha..

idag iallafall, eller ja på alla tisdagar så ska jag sluta klockan 16.25
snacka om drygt!!!
fick förresten en ny kusin idag också vid 11 tiden, hihi wieeho bebisar är söta! :

jaja imorgon slutar jag 13.00 tror jag, lite gött..
och nu ska jag mumsa på marabou polka <3
pussis 

uuuuusch vad det är kallt och bläigt på morgonen när jag ska gå till bussen! : (

   

hej

Av alexandra wiker - 29 augusti 2010 21:54

vart ute.

känns som allt är käpprätt åt helvete f.ö pallar inte.
aja skola imorn <3333333333333333333 

Av alexandra wiker - 29 augusti 2010 17:18

hej iallafall!
varit vaken ett tag nu, usch vaknade av regnet imorse som ÖSTE ner och det bara dundra, inte åska men för regnet liksom..
igår hade jag roligt iallafall, var med massa roligt folk hemma hos en kompis, hur trevligt som helst!

idag har jag bara kollat på film , kollade på Grown Ups, haha rolig film det..
senare blir det att dra ut med malin! nicenice : )  
ska se om jag kan lägga in lite bilder här också från igår..
aja blir nog grymt.

men vi hörs i guess, pössdå. 


happy times <3
   


why is everything so complicated... 

Av alexandra wiker - 29 augusti 2010 00:42

tjatjatja allesammans, varit ute med massa skönt folk! var först hemma hos lythiane med typ hanna, malin och fanny. treeevkugt dä! sen drog vi ut, var ju tp snowstorm i parken, najs ;D haha jajajaja sköjj hade vi iallafll uräskta vräärlmläandskaan men orkari nte skriva xD haha ä trött...
aja snart ska jag sova,, om inte nån social jävel skriver mä mig.

ha dä gött! kan lägga in litte bilder nån annan dag, pösshajj! 

Av alexandra wiker - 28 augusti 2010 14:56

blev skola, gjorde inte så mycket...
slutade klockan 10, haha värt...
efter skolan åkte jag iallafall till stan med hanna malin och linnea,
hittade lite grejer!


 
mjukis - team sportia 199:-
 
linne - ginatricot 99:-
 
jeans - ginatricot 199:-
   
 blus/skjorta - H&M 199:-
 
Garnier pure active - 69:-
 
Healing treatment från L´anza - 209:-
det är skit bra! luktar gott också ; )  

Av alexandra wiker - 26 augusti 2010 18:21

hejhej, här sitter jag och har nyss druckit ur min redbull. gottit! 
var förjävla längesen jag drack en sån... iallafall så är det fredag imorgon och jag ska till stan med hanna, nice det har ju fått mina lönepengar från sommarjobbet nu (y)
eller ja, får dom imorgon!

men nu ska jag käka,
här är några låtar så länge
:

Miley Cyrus – Stay
Dead by April – What Can I Say
Chantal Kreviazuk – Feels Like Home
Tayong – Still Missing You
Henok Achido – High On Life (When The Drugs Don't Work)
Miley Cyrus – Every Rose Has Its Thorn
Jesse McCartney – Oxygen
3OH!3 – I'm Not The One 

Av alexandra wiker - 26 augusti 2010 14:18

kollade på remember the titans i skolan idag, fy vilken bra film...
slutade efter den haha, klockan var typ 11. gött!
blev hämtad av malins farsa, jag och malin asså. åkte hem och åt lite nu sitter jag här och tror heeela tiden klockan är mera än 14.20 haha usch, bara för vi slutade så tidigt det...

remember the titans
 

nu ska jag lyssna på muuuuusik!


ladies if you got a man 
fellas if you got a girl 
why don't you tell them that they mean the whole world to you
tell them you're the reason that i breathe <3











Lee Carr – Breathe
 

Av alexandra wiker - 25 augusti 2010 21:50

va jag är trött, heeeela tiden.. tänkte gå och lägga mig nu men kanske får sova för länge då?... aja! ska iallafall sova eftersom jag är dötrött.
hörs imorgon eller något, pussis 

 
haha central<33 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Skapa flashcards