tjalex

Alla inlägg under januari 2011

Av alexandra wiker - 25 januari 2011 20:15

Jag tror inte ett piss på gud, har aldrig varit särskilt kristen..
Fast detta kanske inte handlar om gud?
Min tro,
hmm när jag hör ordet ''tro'' tänker jag iallafall på sånt som har med gud att göra. 
Folk får väl tro på vad dom vill, men jag tycker att hur mycket man än ber så hjälper det inte. Så därför tror jag inte på gud!
Okej lite dålig ''varför jag inte tror på gud'' kanske, men ändå.
Vad ska man skriva liksom när man inte har en tro?

Av alexandra wiker - 24 januari 2011 18:22

Just det ögonblicket ville jag stanna för evigt.
Ville aldrig lämna honom egentligen, men det gjorde jag. 

Av alexandra wiker - 22 januari 2011 13:39

Min allra bästa vän heter Malin Sundholm.
Hon är helt underbar och bäst på alla sätt och vis!
Vi har känt varandra ungefär hela livet, eller ja iallafall sen BB.

Malin är en person man verkligen kan lita på.
Det man säger till henne stannar hos henne, och det är jag glad över.
För i det lilla samhälle jag bor i så sprids saker om folk VÄLDIGT fort, vilket är lite tråkigt. Därför är det också bra att ha vänner man verkligen kan lita på.
För dom du tror du kan lita på här, kan sprida ut allt du säger.
Vilket inte är alltför roligt kanske..

Tillbaka till Malin! haha :)
Hon är en glad person (oftast haha) och hjälper en när man behöver hjälp.
Finns alltid där när som helst på dygnet och förstår en verkligen när man pratar med henne.
En sak jag sent kommer glömma var i somras när jag och malin gick ut tillsammans klockan typ 3 på natten. Jag hade utegångsförbud och mådde inte alls bra över att inte få vara ute, så då var hon jätte snäll och mötte mig och vi gick runt och pratade.
Tände eld på en sak gjorde vi också så det kom så jävla mycket rök, hahaha fyfan va vi skrattade!
Vi har haft och har fortfarande väldigt roligt tillsammans och ikväll ska vi åka till träffen tillsammans och vara där. Kommer nog bli superduper! :)
Vet inte riktigt vad man ska skriva mera,
Malin är iallafall en av mina bästaste vänner!

 

Av alexandra wiker - 21 januari 2011 19:44

alldeles strax blir jag hämtad av malin och fredrik och vi drar till gårn :)
treevligt.
vi hörs väl senare!


navelpiercingen jag köpte igår :)  
en av ringarna jag köpte för några dagar sen :) 
   
jag idag =) 

Av alexandra wiker - 21 januari 2011 13:30

Denna dag började med att jag åkte till skolan, satt och väntade till 09.30 då jag hade möte med syon. Vi pratade och jag blev överflyttad till IV, vilket känns skönt.
Var med hanna hela dagen i skolan ungefär, vi gjorde inte så mycket.
Efter skolan drog jag till stan och mötte upp bästa angelica och bästa emelie :)
Vi fikade på något dåligt ställe, vi 3 tog kladdkaka men den var inge kladdig.. buhu.
Haha jaja! 
Köpte ny navelpiercing i stan också, en rosa som glittrar ^^
När vi var klara i stan så tog vi bussen hem, skrattade jämt lite mycket då!
Haha emelie är så mongo :D 


Sen blev det att gå hem till angelica, vi gjorde mat till hennes hästar sen drog vi in.
Käkade, spelade kort och kollade tv typ ^^
Efter det gick vi ut i garaget och skruvade ut sätena i hennes traktor.
Inte för att jag gjorde något men, hihihi.
Lyssnade på musik samtidigt också, übergrymt ljud har hon iallafall i traktorn! :D 
Haha jag höll på att somna också, duktigt alex xD
Sen gick vi in igen, och tog det lugnt.
Gick ut till hästarna gav dom mat osv, sen drog jag hem.
Somnade i soffan, sov där till halv 5 imorse... Gick upp och la mig istället sen.
Ledig idag så det var nice! :D
Och btw, detta var gårdagen... hihi.

 



    

Av alexandra wiker - 19 januari 2011 18:45

Kärlek för mig är många bra saker. 
Fast kärlek kanske klassas som när man gillar en person väldigt mycket?...


Jaja musik är något som är mig varmt om hjärtat som jag aldrig kommer sluta kärleka iallafall, musik är som en drog för mig och utan den blir jag inte alls glad! :o
Musik, aaah musik är verkligen kärlek. Den som inte tycker det är lite... well stupid, hihi.   


Okej kanske ska vara seriös och skriva om vad jag tycker kärlek är(?).


KÄRLEK för mig är, när två personer älskar varandra.
Det går inte att slita isär dem, de håller ihop som om dom vore en och samma själ. 
Den ena finns alltid där för den andra.
Vart som helst, hur som helst, när som helst.
Pratar om allt, skrattar tillsammans, gråter tillsammans. 
Gör i stort sett allt tillsammans. 
De har dåliga stunder, men hittar alltid tillbaka till varandra.
Han är heroin för Henne, och Hon är heroin för Honom.
Beroende av varandra



Av alexandra wiker - 17 januari 2011 16:33

igår var jag med mina 3 underbara vänner, emelie, angelica & hanna! :)
vi hade det asnice, först spelade vi kort och bara skrattade.
sen blev det att bada badtunna och vi drack lite, körde leken ''jag har aldrig''.
det var kul! :D
efter vi badat blev det att kolla på skräckfilm, '' The new daughter''.
den var lite... äcklig :( skvatt till så himla mycket hela tiden hahaha!

askul hade vi iallafall :)
 

 
angelica och emelie :)
   
jag och hanna, asgammal bild haha :D 

Av alexandra wiker - 17 januari 2011 16:31

Väldigt intressant att skriva om känner jag...
Men iallafall!
Jag gick upp för inte så länge sen, åt en ciabatta med skinka och en muffins.
Aah, och det är allt jag ätit idag, hahah :D 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards