tjalex

Alla inlägg under september 2010

Av alexandra wiker - 30 september 2010 22:35

ååh, orkar inte skriva något speciellt om dagen, varit i stan och gått runt i flera timmar.
JOBBIGT, så nu ska jag ta och sova.

nattinatt! 

Av alexandra wiker - 29 september 2010 17:32

hellu alla där ute... eller något.
här sitter jag och fryser arslet av mig ( inte bokstavligt )


nej fysatan så kallt det är..
var ju tvungen och gå till bussf*n imorse också, typ 1.5 km... snyft
så är det när man har en mamma som är allt annat än snäll, det är hon iallafall idag!
slängde mobilen i backen i asfalten, blev inte ens en repa typ?
ööh den måste verkligen älska mig.  


trött är jag också, går till 16.10 imorgon, jippe...
men får iallafall studiebidrag imorgon vilket är förjäkli*t gött!


just nu sitter jag och diggar till DJ Earworm. rätt rånice.
men nu ska jag digga vidare så hörs vi eller något, puss    



buhuu -.- kameran ligger nere i väskan, orkar inte gå och hämta den just nu för att lägga in en bild... haha hejdå iallafall! 






du är jämt lite råsnygg då!  

Av alexandra wiker - 28 september 2010 22:50

nu får ni sussa sött, och vakna imorgon tyvärr med att gå till skolan.. ( dom flesta iallafall )..

jaja får se vart morgondagen bär av också, kanske blir lite roadtrip med malin efter skolan, men det märks! puss. <3 


peace out bräääs! ( ny bild osv.. (not).. )
      

Av alexandra wiker - 28 september 2010 21:07

  

sitter här och fular mig i min dyngbra cam! ( den suger verkligen )
men cocacola är gott   

       

Av alexandra wiker - 28 september 2010 19:29

Av alexandra wiker - 28 september 2010 18:52

blev helt paff förut 

brorsan: jag ska kolla på 5an imorgon!

jag: varför då?

brorsan: det är kungarna av tylösand då ju  

jag: *tappar hakan* det programmet suger!

mamma: joakim du vet att det inte är inom din ålder det programmet är, du får inte se det...

brorsan:  -.-  


haha naw stackars lilla brorsan...


förövrigt var dagen rätt nice, slutade 16.25 men...
på gympan fick jag och malin reda på av våran gympalärare att vi får gymma varje gympa lektion om vi vill, rätt rånice det! (y)
och på musiken så delades vi in i grupper och ska skriva en låt i varje grupp sen framföra för dom andra, haha det kommer nog bli rätt så roligt faktiskt! 

satt och målade mina naglar på högerhanden i 5 olika färger förut också... tänkte om jag skulle hitta något nagellack att ha på mig! hittade ett ljust och bra som knappt syndes, det blir nog nice...
bara för att skriva onödig fakta liksom. 

   

ja.

Av alexandra wiker - 27 september 2010 22:33

härmed säger jag godnatt..
sov gott 

Av alexandra wiker - 27 september 2010 21:08

haha åh va ja drömde mig bort i filmen tingeling och älvornas hemlighet...
riktigt söt film faktiskt, hihi.

vet inte vad jag ska göra nu... ehm.. jaja får väl se vad som händer,
häddååå! 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards