tjalex

Alla inlägg under september 2010

Av alexandra wiker - 5 september 2010 22:27

yay skola imorn!....

yay är väl inte rätta ordet men lite positiv måste man väl va.. typ?
haha jag har spelat cs ( counter-strike ) nyss, jävlar va längesen.
nörden i mig kommer nog inte riktigt komma fram som den var förr, eller vem vet..
jag hoppas inte det iallafall!

strax tänkte jag ta och sova, rätt trött och ska ju upp 6 imorn.. haha
men aja, vi hörs väl imorgon eller något har inge kul att skriva...
pussis

haha kommer aldrig glömma den kvällen <3 

   

Av alexandra wiker - 5 september 2010 14:20



Your life dreams are shattered,
Now you're gone away.
We've cried here for hours,
And the hours turn to days
.


så bra låt! <3

iallafall, vaknade vid 12, gött att sova ut juuuu : ) 
senare ska jag hem till farmor&farfar och äta mat, trevligt
blir kaaaanske med hanna på hockey sen i ängevi också, fast tror inte jag orkar..
haha men det märks väl! annars så är det skola imorgon, jahopp... 
men aja vi hörs, pöss 

Av alexandra wiker - 4 september 2010 18:41

hahahahaahahahahah seriöst?
kissie och hennes brorsa...
hahahahahahahaahahahahahahahah

Av alexandra wiker - 4 september 2010 18:13

tjenatjena, nyss kommit hem från oxhälja nu typ.
var väl sådär där borta p.g.a vissa anledningar ...
träffade på mycket folk iallafall, bl.a fanny,hanna.r,viktor,gustav,david,therese typ :
treevligt då.

köpte ju grejer också!

    
skinnjacka

   
två piercingar

   
marknadsnougat & brända mandlar

det var grejerna jag köpte! tror inte jag glömt något... haha
men nu ska jag kolla lite på facebook, herra! 

Av alexandra wiker - 3 september 2010 15:45

ÄNTLIGEN fredag. åh så gött!

2 veckor i skolan avklarat, känns hur lätt som helst just nu.
slutade vid 13.00 idag och tog bussen hem med malin och fredrik, sen gick jag hem.. haha bra jag (y)

hade kul i skolan idag, var nog därför allt bara swischa förbi...
jag malin fredrik och hallberg, värsta teamet ju.. HAHAHAHA
aja fick löda lite och sånt, rätt kul :

kallt som vanligt är det fortfarande, vintern kommer snabbt i år!
vill inte ens tänka på all blask och slask.. usch

blir nog ut sen också, göttm00s.  träffa folk och sånt!
pösss

 
 
min kissemisse jag håller i med handen, gosis är hon idag! 

Av alexandra wiker - 2 september 2010 22:08

dagarna rinner fan iväg i skolan, ärligt talat så gillar jag att vara i skolan...
finns en dösnygg person där, eller ja en... flera :o... gosh alltså.


gjorde något iq-test i skolan också, du ska typ se hur man ska veta vart nästa bokstav ska vara, rätt lätt faktiskt..
t.ex:

A
  B
  C
  D
E
F
  G


osv... man ska liksom hitta något som gör så att bokstaverna på ena raden stämmer överrens och den andra raden osv...!


imorn är det iallafall fredag, fysatan va gött! :
och på lördag drar jag till oxhälja i filipstad, niceeee.


nu funderar jag myyyycket på att sova, är ju föfan svintrött hela tiden.
uschsuchsuhc, hahaha natti iallafall. pussis



that night, everything was so perfect.
 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards