tjalex

Alla inlägg under september 2010

Av alexandra wiker - 22 september 2010 18:12

  

inte så bra bild menmen! : )

hej iallafall, har nyss ätit lite och nu lyssnar jag på musik...
soooft, skolan var kul som vanligt, förstår inte vad som gör den så rolig.
jaja jag är väl cp, haha en grej som var cp iallafall... ska gå ut från vårat klassrum så öppnar ja dörren lugnt o försiktigt och tittar åt ena hållet, när jag tittar åt andra hållet hoppar jag nästan i taket bara för att en människa gick förbi.... looooooool

och nu dampade det hära inlägget ihop för det vill inte ta bort att det ska vara understryket!!!!!!!!!!!! -.-
idol sen, blir nice. gillar verkligen idol! höhö

börjar klockan 10.30 imorgon, rätt soft det också!
men men kanske ska hitta något vettigt att skriva om ? mja vet inte jag!
puss. 

Av alexandra wiker - 21 september 2010 19:13

Bullet For My Valentine – Tears Don'T Fall


känns som jag börjar varje inlägg med en låt... aja!
rätt gött ändå,
skolan var nice, jag fredrik och malin är ju så grymma vi har verkligen kul hela tiden haha.
åkte med pappa hem efter skolan, har typ inte gjort ett piss sen dess..
sitter och funderar på politik, haha jag tycker det är intressant faktiskt!
passar ju syrran nu förövrigt... mamma och pappa är på typ föräldramöte på min skola..
jaja vad ska man göra då?
kolla idol snart vet jag att jag ska göra iallafall!
men aja, ni får ha det gött. puss : )

mina söta kissemissar <3
  

Av alexandra wiker - 20 september 2010 20:11

jag som trodde det var idol idag! men nejdå klart inte, var rätt sugen på att kolla på det..
men sånt är livet hahaha känns som jag skriver så hela tiden.. ehm.

efter skolan idag åkte jag och malin och käkade på typ restaurang i bergvik, gott med skagenröra och bakpotatis!
vi kikade lite i affärer men hittade inget speciellt som jag ville ha faktiskt.. konstigt..

har sovmorgon på torsdag till klockan 10.30 och på tisdag veckan som kommer till 10.30 också typ, rätt gött!
( jag och malin är VIP:s därför vi fick vara lediga från datorkommunikationen på måndag, hihi )
 

men kollade på herkules på svenskan idag, tecknade. fan va grym <33
rätt skön dag ändå i skolan...
jajaja imorgon slutar jag 16.25 suck
ska göra något annat nu.
häääädda puss! 


   

Av alexandra wiker - 19 september 2010 22:28

  


det skulle verkligen inte sitta fel med en onepiece till vintern,
gud va mysigt att bara strösa omkring i en sån hemma liksom!   

Av alexandra wiker - 19 september 2010 15:45

ska köpa ny foundation tror jag, låter lockande... slösaslösaslösa pengar!!! 

mja vill köpa massa grejer egentligen men sånt är livet.. trodde jag skulle få pengar imorgon den 20:e men nae.. det var ju fan den 30:e haha kul då!

iallafall typ städat klart nu, rätt skönt ändå..


juste kollade på otecknade Robin Hood igår, somnade i halva filmen tror jag...
men iaf så verkade den bra    

ska fortsätta kika nu, hedda!

   

Av alexandra wiker - 19 september 2010 12:48

hejsan,
mamma fick något psykanfall förut på mig och min bror så vi är tvungna att städa typ hela huset.... *suck*
jaja städat endel redan men känns som det är mycket kvar faktiskt.
usch städa är ju inge roligt, haha fast jag hittade min skåpnyckel från 9an som var borta typ 2 veckor innan vi gick ut, fast nu kolla jag på nyckeln... det var fel nummer på ändå. så aja då hittade jag inget typ! kul... HAHA

neej nu ska jag fortsätta städa och lyssna på:
Ester Dean – Drop It Low 

puss!

mamma just nu..
   

Av alexandra wiker - 18 september 2010 18:11

har nyss kollat på the notebook för andra gången, gud vilken underbar film! <3

nu väntar jag på mat typ, kebabtallrik tror jag det blir. gottttt
ska väl duscha strax också och fixa mig lite sen drar jag till träffen, det blir nog nice det!

men nu ska jag gå ner och kika efter mat, hörs!  



                                    
   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards