tjalex

Alla inlägg under september 2010

Av alexandra wiker - 14 september 2010 19:53

häällåådär här sitter jag och idol börjar om några minuter! f*n...haha
iallafall så är jag typ sjuk, inte så speciellt kul faktiskt.. ehm.. har iallafall kul i skolan.
pösssss**<3 

mjä, och sen så imorgon slutar jag klockan 11, rätt chill (y).


var med malin efter skolan igår, tänkte kolla one tree hill osv men nej det går ju fan inte!.... uschda.
aja vi drog oss till närköp och köpte dricka, 

den var lite mongo? ööh...!!! :D
   
nej ska kila till tvn, hööööörs da! puss 

Av alexandra wiker - 12 september 2010 17:38

j*vla #¤%"%##&%¤#"¤" -.-

håller på att bli sjuk, jippi!... not
har ont i halsen och är helt slö i kroppen, är inte ens hungrig och har inte ätit något sen igår vid 19.00 tiden.. vad är felet på mig? varför just jag, uuuuh finns inge tråkigare än att vara sjuuuuuuuk.

hihi ville bara klaga lite : (  
igår var jag ute med dom jag var ute med i fredags, rätt trevligt... var vid träffen också, nice vettu, idag ska jag bara slappa, har ju sovit från 10-17 idag, höhö

nu ska jag dricka något iaf är svintörstig, puss.


grönt är skönt <3
HAAHAHAHHA ORKA
   

Av alexandra wiker - 11 september 2010 15:57

Av alexandra wiker - 11 september 2010 14:20

usch har haft så ont i huvudet konstant dom senaste dagarna, jävla skit...
nacken vill ju heller inte hänga med, blä.


igår var jag ute med hanna, andreas och andreas. rätt roligt var det,
åkte till awake och träffade massa sköna folks också! <3 
blev stan sen hela kvällen, träffade en förjävla skön snubbe också HAHA
mjaa sen blev det hem till hanna så sov jag över där : )  
nu väntar jag bara på mat, vet inte riktigt hur hungrig jag är!

träffen senare också, blir nice det. (y

                

Av alexandra wiker - 9 september 2010 22:32

hallåja! : )
här sitter jag och lyssnar på gavin degraw - chariot! skön låt.
var ute en stund förut med malin,fanny och elin, nice att träffa dom igen.

imorgon är det äntligen fredag , fysatan i gatan så gött!
3 lektioner sen hem, sen ut! rööööj då. förhoppningsvis...
haha men det märks,




feeling happy

   

Av alexandra wiker - 7 september 2010 19:02

Ester Dean – Drop It Low
Ester Dean – Drop It Low


tjenaaaare förresten! :
skolan gick grymt fort idag, även fast vi slutade klockan 16.25 haha
jävla busschaufför som va grinig när jag skulle hem också, han kan ju ta sig!
hahahahaha fyfan asså...

nej nu måste ta och leta reda på en videeeeo som äger! HAHAHAHA
fyfan asså..
men vi hörs väl ; )
pöss! 


vart försvann den underbara sommare?... blää
   

Av alexandra wiker - 6 september 2010 23:34

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards