tjalex

Alla inlägg under september 2010

Av alexandra wiker - 25 september 2010 12:12

drar strax till skoghall och firar mormor för hon fyllde år igår  

see ya later!

Av alexandra wiker - 24 september 2010 14:54

sitter här vid datorn, hanna har den andra... vi röööjer (y)!
haha
skolan.. är nice faktiskt, rätt slappt är det iallafall.  

blir väl ut senare också, ska bara vänta på att malin.f ska komma hem från munkfors så ska vi 3 fixa oss lite, guuuud va vi kommer röja ikväll, nice nice nice.


styyyggg hahah!  
  
 
  

Av alexandra wiker - 23 september 2010 22:10

idol vettu, vad händer? alla typ suger...
helvet* vilken chans dom kastar bort.
dom är väl nervösa men ändå,
första gången äger alla typ sen bara verkar det som dom ger upp?
neej tummen ner för det.. 

jaja facebook är också allmänt drygt bara! lite tråkigt faktiskt..
man kanske ska gå och lägga sig istället, låter rätt gött ändå   

jaa nu ska jag sova, nattinatt. 

Av alexandra wiker - 23 september 2010 19:57

åkte aldrig till träffen, hihi ingen skjuts.. blä.

snart idol iallafall, tror jag.... det blir nice!

så nu ska jag dra neråt till tvn
, pussis

   

Av alexandra wiker - 23 september 2010 17:23

nu drar jag till träffen typ!
hörs ikväll   

   

Av alexandra wiker - 23 september 2010 14:37


( mitt öga på bilden )

vet inte varför men jag ääälskar att ta kort på ögon!
blir så fräna bilder.
kanske världens lättaste sak att ta kort på och få en hyffsad bild,
men jag älskart ändå!   

Av alexandra wiker - 23 september 2010 14:02

började ju 10.30 idag, väldigt lång skoldag idag.
på mentorstiden fick vi dåliga nyheter...
vi hade ju inga mera lektioner efter den vi hade, så aah.
vi slutade 11.45 haha!  
skönt iallafall  

är hemma själv nu, vet inte vart mamma är?
hon är ledig idag därför jag förväntade mig att hon skulle va hemma..
hon svarar ju inte ens i telefon den tanten!!!   
 

jaja ikväll kanske det blir träffen, får se om jag har lust.
men vet inte vad jag ska göra nu? ööhm..
hejdå iallafall!    

 
dagens,
förb*nnat bra bild! haha
- skorna btw, hade inte dom på miiig

 

Av alexandra wiker - 22 september 2010 21:15



T.I – Live Your Life - feat. Rihanna
var ett tag sen man hörde denna sköning ju
 

 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards