tjalex

Alla inlägg under juli 2010

Av alexandra wiker - 31 juli 2010 16:23

 

likelikelike!
desireé nilsson som skrivit i sin blogg.
filmen gone in 60 seconds är grym som hon säger!
trodde verkligen inte hon var sån som jag eller vad man ska säga.
hähä.

Av alexandra wiker - 31 juli 2010 15:51

kollade på prison break. typisk mig..
det är iallafall bäst bäst och bäst.

folk,folk,folk.. är inte alltid bäst.
dom tror att jorden kommer gå under imorgon.
asså jag säger, förfan chilla lite?
inte ens halva livet har gått och man gör såhär..
förstår inte riktigt.



ska snart duscha tror jag iallafall..
så vi hörs väl sen i guess, som jag alltid skriver här ..

puss

 

Av alexandra wiker - 31 juli 2010 14:15

nej blev att kolla film istället orkade inte spela carbon!
så nu ska det kollas film!
återkommer kanske senare om hur bra den var och vilken det var.
pöss


 

Av alexandra wiker - 31 juli 2010 14:00

kanske ska spela lite need for speed carbon?!
jag har ju faktiskt en ratt och pedaler att använda, då blir det så himlans skojj kan jag säga!


 

Av alexandra wiker - 31 juli 2010 13:38

hellu allesammans .
blev ju hem till hanna igår, vi kollade lite på snabba cash, verkade som en bra film.
sen gick vi ut, vi skulle möta fredrik men han kollade på en film.
så medans vi väntade på honom var vi med en jävla drös med får hahahaha
fyfan vad dom kan låta roligt, åh gudja vad vi skrattade!

sen kom fredrik iallafall och vi 3 drog in till forshaga, träffade viktor,hanna,erik,wille,filip typ tror jag det var! vi var ute lite grann, sprang runt och hade oss haha.
kul hade vi iallafall,   
sen blev det att gå hem till hanna igen, jag hanna,fredrik och viktor.
vi satt och kollade på filmen UPP. haha så himla rolig var den, skratta åt allt och ingenting igår för jag var så trött men den var iallafall väldigt rolig!
sen skulle vi sova, så blev att alla sov över.
idag vaknade alla runt 11 kanske, ( tidigt! )
vi låg och drog oss i sängen, haha alla 4 låg i en dubbelsäng fast vi sov inte tillsammans det hade blivit förjävligt varmt!
men iallafall så drog vi ner och åt frukost.. sen gick vi tillbaka till rummet och jag spelade spel på viktors iphone, nice.
hanna hittade även nappar.. haha sånna som barn har alltså.
så hade vi typ vem som kan vrida på nappen åt andra hållet, jag var den enda som klarade det, bra jag (y) . näärå.

ikväll blir det ut iallafall med hanna, ska troligtvis träffa lite folk och sånt också.
blir nice det, men vi hörs sen.
ffan vilket långt inlägg det blev!! haha.
aja pusss.!
 


klockreeeeen! <3
 

Av alexandra wiker - 30 juli 2010 21:17

nu sticker jag till hanna anyways!
sover över där också så vi hörs imorgon,
häjhäjdååååå pöss.

-.-

Av alexandra wiker - 30 juli 2010 19:15

trööök, när pappa väl kan skjutsa mig så har hanna dragit t stallet, jahopp xD
aja...

Av alexandra wiker - 30 juli 2010 18:36

så nu tänkte jag åka till hanna och angelica och ta med mig film och godis!
mys : )
hoppas det klarnar upp lite så man kan gå ut lite senare.
men annars hörs vi väl senare, kanske tar med mig kameran till hanna!
puss


såhär det ska vara en regnig och tråkig dag, fast med sällskap såklart!
 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards