tjalex

Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

nattinatti

Av alexandra wiker - 7 februari 2012 23:26

Ska strax lägga mig i sängen och prata i telefon en stund innan jag somnar, hihi mysigt! Imorgon blir det att åka till skolan och träffa allt gosigt folk. Ska göra omprov i naturkunskap också som jag inte pluggat ett piss på, kommer gå bra.. Eller inte haha. Och nu så nu ska jag stänga av datorn och snart sova!
Godnatt på er alla och sov så gott, pusspuss :* 

   

 
 
Julia

Julia

8 februari 2012 06:10

Lycka Till!! :)

http://juliaohlsson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Skapa flashcards