tjalex

Alla inlägg under september 2010

Av alexandra wiker - 18 september 2010 15:00

att höst är mysigt! 
jag tycker verkligen det. fina färger är det när löven faller, och man kan ha på sig massa mysiga kläder och sånt, rätt nice ändå tycker jag    


 

  
Av alexandra wiker - 18 september 2010 12:44

godmorgon   
gårdagen var nice, herregud vad vi skrattade. så jävla sköna personer jag var med hahaha! 
var på awake lite, jag malin och några till satt mest i spelrummet och spelade supermario race typ, kul faktiskt! 

när det senare stängde var jag med malin, wille, fredholm, viktor typ. j*vlar va dom härjade, och jag och malin nästan vek oss av skratt hahahaha.

idag tänkte jag faktiskt färga håret... får se om det blir något,
vet inte riktigt hur trött jag är på min hårfärg, usch ...
men ikväll blir det nog träffen, nice det.
mycket roligare än awake iallafall. höhö

kom och funderade på att det är väldigt tråkigt att vi inte har kvar affären Cubus i karlstad, gillade faktiskt den affären....  
men men sånt är livet, eller hur?
nu ska jag kolla om det är några fina kläder någonstanns typ.
vi hörs!  


ååh igår prövade jag 2 av mina gamla jeans jag inte använt sen 8:an, dom på andra bilden var mina favoritjeans, uuh så nice var dom.
och dom på första bilden är ett par tajta äckliga jeans haha.
vet inte varför men när jag köpte jeans förut köpte jag alltid för små jeans för jag vet dom töjer ut sig, smart... kanske inte

     

Av alexandra wiker - 16 september 2010 22:24

ont i halsen, hosta, förkyld. åååh blir ju inte bättre.
hoppas det går över imorgon hihi! : )  

nu ska jag sova, är så trött höhö
kul inlägg...
godnatt sov gott pussis <3 

sötis hunden freja som sover
   

Av alexandra wiker - 16 september 2010 21:21



ååh damp dator XD HAAH asså bläää...... hann bara lägga in detta från idol.. finns ju månag mera jätte braa! ajaaaaa

Av alexandra wiker - 16 september 2010 18:50

lite slarvigt gjort men jaja!
får väl lägga ner tid någon annan dag och göra en lite bättre kanske :
det enda som skiljer är typ att det är lite nyare bilder på den nuvarande headern.

den dåvarande


den nuvarande    

Av alexandra wiker - 16 september 2010 17:59

Gavin DeGraw – Chariot


heeellu där allihoppa! 
har nyss käkat lite glass hihi berätta inget för min bror då är den slut sen... :
nu sitter jag här och lyssnar på lite bra musik, bl.a den jag länkade över.
håller på och försöka fixa en ny header, lite liknande den jag har nu fast med mera nya bilder. får väl se hur det går... : )  

återkommer väl senare, haha det där lät  som en såndär telefonförsäljare.....!

men puss då <3

mig och bamsiibuubben
   

Av alexandra wiker - 15 september 2010 21:03

  
facebook är något man veeeerkligen är beroende av!
iallafall jag... vet inte varför, facebook är ändå rätt tråkigt ibland hähä

Alexandra Wiker @ Facebook :

Av alexandra wiker - 15 september 2010 18:26

grym är hon! :





hej btw!
slutade klockan 10.45 idag, värt haha (y)
 just nu sitter jag här och ruttnar känns det som... nejdå,
men åkte iallafall med hanna och fanny hem i chevevan, roligt det höhö.
nu vet jag inte hur tråkigt jag har... vill se the cell 2, verka rätt bra
haha förstår verkligen inte varför den är från 18, lols.
aja så är det, haha
nu ska jag göra något.... vettigt.......hejdå..... HAHAhaaaaaaaaaaaaaaaaa 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards