tjalex

Direktlänk till inlägg 18 september 2010

another beautiful morning!

Av alexandra wiker - 18 september 2010 12:44

godmorgon   
gårdagen var nice, herregud vad vi skrattade. så jävla sköna personer jag var med hahaha! 
var på awake lite, jag malin och några till satt mest i spelrummet och spelade supermario race typ, kul faktiskt! 

när det senare stängde var jag med malin, wille, fredholm, viktor typ. j*vlar va dom härjade, och jag och malin nästan vek oss av skratt hahahaha.

idag tänkte jag faktiskt färga håret... får se om det blir något,
vet inte riktigt hur trött jag är på min hårfärg, usch ...
men ikväll blir det nog träffen, nice det.
mycket roligare än awake iallafall. höhö

kom och funderade på att det är väldigt tråkigt att vi inte har kvar affären Cubus i karlstad, gillade faktiskt den affären....  
men men sånt är livet, eller hur?
nu ska jag kolla om det är några fina kläder någonstanns typ.
vi hörs!  


ååh igår prövade jag 2 av mina gamla jeans jag inte använt sen 8:an, dom på andra bilden var mina favoritjeans, uuh så nice var dom.
och dom på första bilden är ett par tajta äckliga jeans haha.
vet inte varför men när jag köpte jeans förut köpte jag alltid för små jeans för jag vet dom töjer ut sig, smart... kanske inte

     

 
 
Ingen bild

Omrääz

21 september 2010 13:23

Grrr mjao =:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards