tjalex

Alla inlägg under februari 2011

Av alexandra wiker - 28 februari 2011 03:02

http://existenz.se/out.php?id=31707  



ASSÅ!!! haha herregud fattar inte hur folk kan klara göra så många saker samtidigt.
Det är typ... Omöjligt?   
Med detta vill jag också säga godnatt, det fick mig verkligen att vilja sova..
Huh.. Konstigt egentligen! hihi


Imorgon ska jag iallafall färga håret troooor jag! kanske ska städa lite.. eller nae.
På torsdag åker jag till Örebro, shoppa lite och blir att bo på hotell en natt tror jag.
Gött det!
Jaja, sov gott iallafall. pusspuss!    



sommmar och snygga killar skulle vara mycket najsigare än den tråkiga vinter.. snyft. 

Av alexandra wiker - 26 februari 2011 22:18

Kom hem för inte så länge sen från Lennart & Sussi. 
Firade Lennart som fyllt år, hihi. Fick god mat och tårta, det är nice!


Haha, var där från 13.00 - 21.40 typ, LÅNGT kalas eller vad?   
Trevligt var det iallafall, tänkte ta det lugnt resten av kvällen. Rätt skönt det också ibland faktiskt, har ju ändå lov nu så man kan dra ut massa andra dagar!


Aja! Ska speiiila lite nu, pusstja    

Av alexandra wiker - 25 februari 2011 23:29



Den andra videon borde dom flesta känna igen? Från Lilla Melodifestivalen tror jag, haha han sjunger faktiskt bra!   

Av alexandra wiker - 25 februari 2011 16:21

Nu ska jag hoppa in i duschen och efter det fixa mig osv. Drar ut sen med lite folk, gött!
Får väl se vad som hände
r   

   Deo, Parfym, Ansiktslotion, Bodybutter.  

Av alexandra wiker - 23 februari 2011 14:32

Vaknade halv 10 imorse.... Ops!
Stannade iallafall hema eftersom vi ändå slutade 11 idag.
Fortsatte sova till klockan 1 typ, heheh skönt   
Men imorgon ska jag iallafall till skolan, och på fredag.
Får se om det kanske blir träffen imorgon, idag ska jag nog bara vara hemma. 

   söta malin igår på träffen!    

Av alexandra wiker - 22 februari 2011 20:45

Hejsan!
Dagen började med jobbig huvudvärk och illamående... Inte roligt.
Gick till skolan ändå, jobbade fan ingenting. Haha aja har inget jag MÅSTE göra ändå så, hihi. Spelade mest kort med Viktor på rasterna, jag vann alla gånger typ..  
Efter skolan drog jag till busstationen med Fredrik och André. Träffade på Malin där också fick vi skjuts av Rickard till Forshaga   
Vi drog till träffen, käkade nuddlar! Muuuums.
Pluggade lite osv... Sen kom jag på att jag glömt min väska på skolan, Bra gjort Alex!
Så åkte till min skola och hämtade den vid 4a, sen tillbaka till träffen där Malin var.
Klockan 17.30 var det 9ornas show så vi stack och kollade på den, den dög väl men blev lite besviken tyvärr..   


Men men! Blev hemskjutsad av Malins mamma och nu sitter jag här och tar det lugnt.
Rätt soft ändå! Slutar 11 imorgon också vilket är jävligt soft, fast det går ingen buss hem förens 13.15 KeeewLL.


Och det är bara 3 dagar kvar till Sportlov nu!
Fyfasen va skönt det ska bli
    


   

Av alexandra wiker - 22 februari 2011 20:14

Haha en polare berättade idag att självaste Justin Bieber var med i tv-serien CSI.
Han blir dock skjuten och dör men... Såg väldigt många elaka kommentarer mot honom    Förstår inte vad han gjort världen? Eller så har jag missat något helt?

Jaja lite kul att man ser honom i ett CSI avsnitt iallafall!  
Mer av det till folket!   
Sjungande kändisar we like. Fast inte Justin Bieber tydligen... 

 

Av alexandra wiker - 18 februari 2011 16:02

Är lite smått ledsen på min dator just nu... den är trasig. Snyft!
Sitter vid en dålig bärbar nu och det suger. För jag kan inte spela cs på denna!
hahahahaha


Det positiva är väl att jag kan ligga i sängen och sitta vid datorn samtidigt, det är rätt nice ändå. hihi.


Hoppas på att få komma ut ikväll ialllafall. eller ja imorgon också om jag har tur.
Hihihih är hyper också vet inte varför, känner mig allmänt cp hahaha xD


 
snart 3 år gammal bild ^^



nu är klockan 16.17, var tvungen att sluta sitta vid datorn en stund för ja fick supermegakramp i foten :'''(((( aldrig haft det sålänge som jag hade nyss fyfan :(
inlägget kommer dock 16.02 eftersopm jag började skriva då hehe


Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards