tjalex

Alla inlägg under april 2011

Av alexandra wiker - 30 april 2011 14:37

Drar snart hemifrån och möter hannah så ska vi käka pizza, sen drar vi till Deje :) Soooft :D


   

Av alexandra wiker - 29 april 2011 18:16


         


igår var jag på stan med mormor då köpte jag dom två tunikorna + skorna :)
idag var jag i stan med mamma och köpte lite småsaaker, awesome!
träffade mina söta kusiner idag också, hihihi. 


nyfödda kusinen felicia :D
 
min kusin felicia idaag, hahaha såååååå söt! :D
        

Av alexandra wiker - 28 april 2011 12:58

Åååh skönt att solen har hittat tillbaka! :D Har inte hunnit sitta ute i solen idag men det blir väl senare eller kanske imorgon eller något, i hope :)
Jaja väntar på att jag ska åka med bussen som går 14.30 typ, dryyygt. Ska ju somsagt träffa mormor i stan, hihi.


Haha usch hade värsta paniken igår när jag såg något krypandes på mitt datorbord... Det var ju en spindel då, haha fast tog ett glas och stängde in den. Men den har inte dött än :( Måste ju fan dö av syrebrist snart tycker jag! Hmm aja märks väl hahaha.


just nu;
      solen lyste som faan ^^

Av alexandra wiker - 28 april 2011 04:19

Heejsan alla förstår inte mig själv varför jag sitter uppe fortfarande ens hahha :) Imorgon ska jag iallafall till stan och träffa mormor, ska få ett par skor också. wiiiieeee! Ska väl se om jag hittar något annat roligt också, nice det :) Men nu ska jag sova vi hörs imorgon eller nått maybeee, pössssss!



haha gammal bild på mig, ser så liten ut ju? haha   

Av alexandra wiker - 25 april 2011 19:29

Höhöhö strax drar jag ut på den lilla byn med hääni :) Ska bli roooligt, i hope! hahaha


fastnade förövrigt knappt på bild idag.. suck! :D


   

Av alexandra wiker - 25 april 2011 16:39

Sola sola sola solaaaaaa! Jaa det har jag gjort idag lite granna :D Asskönt! Annars har jag inte gjort så mycket idag och ska mest ta det lugnt.


Igår var jag ute med fääny och hääni :D vi var på lackverkstan och tvätta fannys traktor, sen drog vi in till fif och träffade lite folk :) Min kompis hade köpt en ny traktor också, grööööön! Så jävla dyngsnygg.


Aaahh och valborg blir att glida runt med fanny och hannah :) Kommer bli så jävla kul, längtar till valborg hihihih. Fast måste hitta något att ha på mig också... Kanske blir samma klänning som nyår eller något, får hoppas de blir varmt på valborg iallafall!


Idag är min första lovdag också! Sista för andra i sverige typ :O Jaja på lovet ska jag sola, träffa min gamla klass! :) sen ska jag vara barnvakt imorgon och för det får jag en klippning wieehoo. Och till helgen är det ju valborg så då blir det s***** :)


 
haha prövade ha luggen uppsatt för några dagar sen, så jäkla fult xD

Av alexandra wiker - 24 april 2011 00:31

Haha häjsan :) Allt bra eller? keeej nice!
 
Äntligen har vi lov nu! känns så himla härligt. Ska sola och grilla och bara vara med kompisar, gr8 asså. Annars händer inte så mycket, haha fick igång en jävla diskussion med min mormor och mamma förut när vi var hos mormor. Älskar verkligen min mormor hahaha! :) Aaaaaaaaaja, idag har jag varit hos mormor. sen grillade vi hos grannen riktigt trevligt! Solat idag lite också sköööönt. Trött som ett as är jag också.. kuuuuul Höhöhöhöhö:D aja HEJDÅ :D
 

Av alexandra wiker - 20 april 2011 19:04



AHHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR HAHAAH

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards