tjalex

Alla inlägg under november 2011

Av alexandra wiker - 30 november 2011 19:52

   
Älskar förövrigt denna tatuering suuuupermycket! Allt bra på en plats.
Peacemärket - för att tänka på fred, att bråk är onödigt och bara tar en massa jävla energi.
Hjärtat - för att komma ihåg allt och alla man älskar, för att kunna tänka tillbaka på alla vackra stunder.
Noten - är ju självklar, för musiken såklart. För vad vore livet utan musik liksom?
Finns så många fina minnen till massvis med låtar!    

Av alexandra wiker - 30 november 2011 19:31

Är själv hemma just nu och sjunger för fulla muggar! Ååh vad jag älskar att sjunga, grymt kul  

Jaja, idag har det varit en rätt soft dag. I skolan hade vi bara praktiskt, vi flätade och grejer.
Ska ha prov på flätor om några veckor också, fyfan vad jag kommer faila... Kan bara fläta på mig själv ju, bra jag!  
Efter skolan drog jag in till stan och kikade julklappar. Hittade till hela min familj på en dag.
Faaaaaan va grymt att det är överstökat Hehe...
Blev faktiskt väldigt förvånad över att jag inte köpte något till mig själv...
Brukar alltid lyckas med det när jag har pengar. Lite FÖR lätt att det händer. Hahaha!
Själv vet jag redan två saker jag ska få i julklapp som jag själv fick bestämma.
Underbart att få bestämma själv ju eller hur?!!
Satt med mamma igår och kollade lite på eyeslipsface.se och klickade hem några grejer. Bl.a en av mina julklappar, sen typ nagellack, eyeliner, ögonskuggor, mascaror, kabukiborste och saker jag inte kommer ihåg namnen på..
Längtar tills det kommer hem!!   


Moi just nu, rätt schleten efter dagen! Puss   

Av alexandra wiker - 28 november 2011 19:43

Av alexandra wiker - 28 november 2011 18:56

Attitudemässan!!
Har inte fått några bilder än men snodde en av Paulina! Hoppas att det är okej för henne  
Supersöta Foki iallafall och mina klassm8s hihi.


 


Blir nog lite flera bilder när jag fått dom av Paulina! 
Puss     

Av alexandra wiker - 28 november 2011 13:44




HAHAHAHA google translate är för nice ibland alltså!!   
(min och malins humor..) 

Av alexandra wiker - 27 november 2011 17:00

   

Av alexandra wiker - 27 november 2011 16:40

Fyfan vilken bra låt jag nyss hitta.. Bara att tacka min bästa klasskamrat för påminelsen om detta band!!!   

Escape the Fate – Ashley 
Escape the Fate – Ashley 
A lock without a key   

   

Av alexandra wiker - 26 november 2011 23:48

Nej ska nog stanna hemma fan... Orka dra ut nu? HAHA jag är laaaat 

 
goosi älsk    

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards