tjalex

Alla inlägg under december 2010

Av alexandra wiker - 29 december 2010 20:23

Av alexandra wiker - 28 december 2010 18:09

Bruno Mars – Grenade 
Bruno Mars – Grenade 
ny låt med honom, rätt nice är den! :)

tänkte hoppa in i duschen nu, sen blir det väl att dra till träffen förmodligen.
blir skojjsit ^^, puss på er 

blir nog att dra till träffen me denna typ då :D 
   

Av alexandra wiker - 27 december 2010 21:38

varit i stan först med hanna, vi åkte in vid 09.30, TIDIGT.
var i stan vid 10, blev att dra till bergvik och vara där.
väldigt lite och lugnt med folk i början, sen typ SMACK, proppat... keeewl.
men köpte mig lite småkraffs, eller ja typ! :)
hittade ett nitarmband som jag blev helt kär i♥ 

     

köpte ögonfransböjare, mascara, sminkgrej, den gråa tröjan på bilden, nitarmband, tshirten, två linnen och armband. blev lite saker ändå. göttgött och har pengar kvar också, verkligen inte likt mig.. hihi

Av alexandra wiker - 26 december 2010 16:10

drar strax till familjen sundholm och har lite julfirande, mysigt! :)
förövrigt så funkar min dator ( just nu den kommer väl börja dampa snart.. )
känns så tomt när man inte har en funkande dator haha.

imorgon drar jag till stan med hanna och shoppar loss, blir nog nice!
behöver lite nytt, fast ändå inte..

drogar låten A Day To Remember – If It Means A Lot To You 
råbra är den!♥ 
men ska väl ta och fixa mig lite snart ;o ska dra vid 5 tiden.
pössss! :)

   

Av alexandra wiker - 23 december 2010 12:08

yes, ska ju fira julafton idag istället för imorgon eftersom mamma jobbar.
lite halft tråkigt, var iallafall i stan igår och köpte en klänning att ha på mig :)

nice, packat in lite paket idag också, drar väl hemifrån runt 15.00
kommer bli mysigt att fira jul idag ändå!
men vi hörs någon dag, kanske visar lite vad jag fått i julklapp :D
pusspuss <3

skapligt glada för 1 år sen! :) dagen innan julafton som spenderades med familjen sundholm, tradition!
  

Av alexandra wiker - 19 december 2010 14:47



okej, vanligtvis brukar jag faktiskt inte vara negativ men! :D
såååå, men hej på er! :) igår var jag på träffen, skojjskojj.
fick dock ont i tummen eftersom folk gillar att kasta snöbollar på mig och kröna mig. skönt!.
blev lite övertrött när träffen nästan skulle stänga, så ja vi skratta åt det mesta. det var kulkulkuuuul,! :) hihi.
ah, dunkar mikrofonkåt nu, den är så grym!
men nu ska jag dunka vidare.. puss.  

gammal bildddd
   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Skapa flashcards