tjalex

Alla inlägg under oktober 2011

Av alexandra wiker - 30 oktober 2011 21:58

Nu går jag och lägger mig! Blir att gå upp vid 05.30 eller något, ska åka hemifrån 06.45 Kuul  
Godnatt iallafall alla godingar, puss&kram  


Always think twice.    

Av alexandra wiker - 30 oktober 2011 20:00

Att höra dom där orden från dig, jag kan inte förklara hur mycket det betydde för mig ♥

      

Av alexandra wiker - 30 oktober 2011 19:45

Åhh, en brasa gör en så himla lugn och allt känns bara så skönt när man sitter och känner värmen. Vet inte om det bara är jag men värmen från eld är något av det bästa som finns! Skulle kunna sitta framför en brasa och bara kolla in i den i flera timmar, haha låter som jag är kär i elden eller något.. Men det är iallafall helt underbart att ha en braskamin hemma, den använder vi väldigt flitigt på vintern kan jag säga... Mysfaktor 100000 på det!  

Märks att min katt gillar att ligga framför braskaminen iallafall! Hehe gooosen   
   

Av alexandra wiker - 30 oktober 2011 19:20

Sådärja! Nu har jag packat klart nästan allt, bara lite saker som jag ska använda imorgon som inte packats ner. Lagat hemmagjord pizza har jag också gjort, muuumsigt  
Har inget att göra nu så jag tänkte lägger in dom få bilder som jag tog igår, lite suddiga och så men vem bryr siiiig!   

           

Av alexandra wiker - 30 oktober 2011 16:01

Ska strax börja packa inför imorgon, men först ska jag äta något! Funderar på om jag ska ta med mig datorn på tåget och till Stockholm? Hmm, kan vara rätt gött att ha och kolla på film eller så!    
Gårdagen var iallafall riktigt rolig, det mesta iallafall. Umgicks med många sköna personer och endel mindre sköna.. Blev lite löjligt tjaffs och en kompis mådde inte särskilt bra så det spårade väl ur där lite.
Men men, vad gör det om 100 år? Är ju ändå död då    
Nu ska jag iallafall gå ner, morsan ville något?
Hejdåååååå    

   

Av alexandra wiker - 29 oktober 2011 17:51

Nu drar jag strax ut och möter hanna sen ska vi CYKLA till en kompis. Haha blir bra det! (y)
PUSS Ha en bra kväll! :)

   

Av alexandra wiker - 29 oktober 2011 14:43

Blev ju Halloweenfest! Det var roligt och vi hade väldigt trevligt :) Blev dock lite drama på slutet men det fixade sig. 
Först käkade vi mat tillsammans allihopa (stavas det så ens?...) sen blev det att kolla på film, Scream 4 (y). Efter vi kollat film drog vi ut! Haha fyfan, hon vi var hos bor ju mitt i skogen också, kolsvart.. Inge läskigt eller så. Ja när vi gick ute iallafall hände det massa saker och jag vet inte hur mycket alla skrek och sprang. Haha riktigt kul var det :D Sen när vi kom tillbaka låg våran kompis ''död'' på golvet! Massa ketchup runt , hahahaha :)
Sen drog jag, Malin & Sofie till stan med Andreas för vi tänkte dra på fest, fast jag följde inte med dom utan jag och andreas hämtade Malin och Hannah istället och drog till Forshaga. Träffade på lite folk i Forshaga och bara pratade! Trevligt :) Tänkte strax hoppa in i duschen iallafall för ikväll blir det mera feeeest!
Min kompis fyller ju 17 idag!  Graaaatttiis Malin   

Men vi hörs sen kanske, hejdååå! :) 



 

 
Av alexandra wiker - 28 oktober 2011 12:08

   Åhh vad mycket jag har skrivit på sistone... 
Haha förlåt för det, har haft något att göra varje dag faktiskt! Och just nu väntar jag på att ta bussen in till stan för att föra över lite pengar och sen handla lite saker. Helgen ser väldigt bra ut förövrigt, och det gör lovet ocksåå!!
Idag ska jag på halloweenfest hos Emelie, imorgon ska jag fira Malin, på söndag blir det att vila och packa, på måndag drar jag till Stockholm och kommer sen hem på onsdag. Sen på torsdag ska jag på bio med Malin och helgen blir det att fira min bror och moster. Haha fullspeckat jao, ska göra mer saker än det här ofc! Men det märks vad man ska göra då.
Strax ska jag iallafall ta och kila för att ta bussen till stan som sagt. Lyssnar just nu på Skylar grey! Grymt braaaa.
Skylar Grey – Invisible
Skylar Grey – Invisible 
LYSSNA!!!!!
hehehehe... 

Men men, nu ska jag göra något.. Öh! Hejdå iallafall, vi hörs nog kanske inte på ett bra tag! Märks märks märks  
  
   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards