tjalex

Alla inlägg under juli 2011

Av alexandra wiker - 31 juli 2011 18:09

Bilder från Parken Zoo

   Gepard <3 SÅ FIN :D   Apa typ haha   Tiger   Monkey  Kommer inte ihåg vad detta hette :OJaha såna där som spottar, dom var så jävla fula för dom gick fram och tillbaka på den vägen man ser hahahaha Sköldpaddor och ödla hihi :D   Vallaby eller hur det stavas   Flamingos!    Krokodil och sköldpadda

   Hihi så sött dom soooov! Dödskalleapor :D

Av alexandra wiker - 27 juli 2011 19:02

Hajhaj :D Här sitter jag har nyss lagt in lite musik på telefonen som jag kan ha och lyssna på imorgon. Ska ju åka en liten bit bort härifrån forshaga och bo på hotell i några dagar :) Ska bli skönt att komma bort en liten stund också, hihi. Berättar lite mer om vad vi ska göra när jag kommit hem!

Igår var jag ute med Hanna och lite folk. Haha jag och Hanna cyklade runt i kil som en liten stad nära mig heter. AASKUL :) Hahahahaha vi typ jagade killar, körde runt rondeller flera varv och bara var allmänt mongo.. Som vanligt da! Cyklade på sånna där cyklar med brett styre också, en såååån cykel vill jag ha!!!!!!! :D Hihi snällt att vi fick låna dom av dom vi var med iallafall :) Vi drog hem vid 2 tiden sen gick jag och la mig och sov direkt.

Idag lämnade vi katterna till farmor och farfar för att vi ska åka bort, sen har jag luggit ute i solen lite och bara tagit det lugnt :) Packat också, Jaja vi höööres väl då! HERRÅ :D

   Haha igår spelade dom fotbööll :D

Av alexandra wiker - 24 juli 2011 14:50

Är så sjukt besviken och ledsen på dig. Förstår inte hur du kan göra det du håller på med just nu... Vi båda sa att vi skulle hålla oss borta från honom först, jag ville egentligen inte det men försökte för att kunna behålla dig som vän. Och jag visste hur det sårade dig, men du bryr dig tydligen inte om att du sårar mig tillbaka. Fattar inte hur du kunde sjunka så lågt. Du sa att jag sårade dig, vad är det du håller på med just nu mot mig då? Och det där som en viss person gjorde mot dig när du blev så ledsen, EXAKT det gör du tillbaka nu. Men du verkar verkligen inte förstå. Tänker bara på dina egna känslor, Shit.. Jag struntar fan i allt detta nu. Ta honom du, gör det! Men frågan är om han vill ha dig också. Jag vet inte vad ni gjort men antar att det kommer bli du och han tillslut som du vill. Bry dig inte om dina kompisar blir ledsna, ta vad du vill ha och tänk på dig själv så blir nog allt bra ska du se... 


fake a smile bitch   

Av alexandra wiker - 18 juli 2011 18:11

Såhär kort blev mitt hår, fyfan va ovant det är! Men så himla gött att få det äckliga och slitna bortklippt :) Hihi! Ska snart dra ut och möta Hanna och andra folk, RÅÅLIGT! Saknat massa många folk här i lilla forshaga

Av alexandra wiker - 8 juli 2011 01:41

Hmm, Hej! Eeh hahaha. 
Tror det åskar ute... fast jag sitter här ändå xD Typ första gången på en vecka som jag sitter här känns det som, duktig jag är som slitit mig härifrån!!!!

Har iallafall varit ute dom senaste dagarna. Igår var jag ute, det var ju epaträffen här i lilla forshaga! Träffade folk och sånt där, hade riktigt rååååligt :) Vid 1 var utebion slut och jag tog följe med hanna hem. Då åker vi förbi en stor gräsmatta och hör något prassla som fan och kommer mot oss.. Hahaha guuud vad vi skrek!! Tror vi kom hem på 1 minut eller nått xD Jajaaaaa sen sov jag, vaknade idag klockan typ 12 säger vi.. Käkade strawberrypancakes, ASGÖTT!!!!!!!!!!!! :D Sen drog vi in till sjukhuset för mamma skulle kolla sitt cpöga som aldrig blir bra... Mmh efter det åkte vi och köpte present till papi som fyller år imorn! Eller ja idag eftersom klockan är över 00.00 Såå Grattis Pappa!!!! 

Efter vi köpt present drog vi och kollade lite kläder, jag köpte en bh, ett linne och trosor. Tänkte köpa en jättefin kjol och ett linne men vet inte varför jag inte gjorde det buhu :( Fick ju hem mitt halsband som jag beställde hem också, Fejnt ääär det!
Oh shit vad mycket jag skrev.. Aja lite bilder på detta sen söve blir bra det. Natta!!

Tog en rand0mbild när vi satt i skuggan och typ kylde oss för det var så jäkla varmt hahaha xDD  Mitt ugglehalsband hihi! Strawberrypancakes, det är jordgubbar i pannkakorna också, och kardemumma och lite andra saker typ :D   Glass vi köpte på sjukan typ... Kjolen och linnet, linnet hade grymt nice rygg! :D
 

Av alexandra wiker - 4 juli 2011 20:09

It's hard to feel the rush, to brush the dangerous
I'm gonna run right to, to the edge with you   


 


 

Av alexandra wiker - 4 juli 2011 13:46

Hellluu  


Inte bloggat på ett tag, men det kan man väl förstå eftersom det ändå är sommarlov! Förra veckan var det fint väder och jag har plockat jordgubbar, badat, solat, blivit solbränd, tältat och massa annat roligt  


       TJA 80-talstältet!     (sopsäcken i bakgrunden är saker jag ska slänga men inte hunnit än xD)   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards