tjalex

Alla inlägg under januari 2012

Av alexandra wiker - 31 januari 2012 21:35

Gjorde mig milkshake förut med vanilj och banan, asgott!! :D Fast mätt som få blir man ju, heheeh. 
Anyways, tänkte sova strax typ? Rätt trött blev jag nyss, det sa bara BOOMKATCHINGKABOWW så var jag död :(
Har ingen aning om vad vi ska göra i skolan imorgon? Vet att jag ska göra ett fucking prov osm jag glömt plugga på som jag kom på nu. Kul! fast så var det inte det... 
Haha nej nu ska jag gå och lägga mig eller något, godnatt med er gosisar! :D  

Haha man känner ju igen sig alltså...
     

Av alexandra wiker - 31 januari 2012 20:44

Follow your heart...

Vill bara säga att följ alltid ditt hjärta, även om det gör ont för stunden så blir det bäst i slutändan. Gå inte runt och låtsas bara för att få andra att må bra, det är ditt liv och det är du som ska må bra! Kärlek och känslor kommer alltid vara jobbigt men det är något vi lär oss att leva med. Att bli sårad, att såra någon...That's life and life goes on. Häng inte upp dig på saker som får dig att må dåligt, strunta i dom så gott det går. Det är ingen idé att lägga ner massvis med energi på dåliga saker, då är det bättre att du försöker glömma och gå vidare helt enkelt... Jag försöker alltid att glömma det som varit och bara gå vidare. Jag har inte ork till att behöva gå runt och må dåligt och det är därför jag oftast är väldigt glad.
Livet känns sååååå mycket lättare om man smajlar oftare och är gladare mot alla i sin omgivning och mot sig själv. Sluta kritisera dig själv om ditt utseende, om dina handlingar och om vad du säger. Alla är fina på sitt eget sätt och alla gör misstag någon gång i livet, man lär sig bara av att göra misstag! 
Hakuna Matata mina vänner. :)

Man måste må sämre någon gång för att sen kunna må så mycket bättre!  

   

Av alexandra wiker - 31 januari 2012 19:13

Hej på er, blev stan en stund efter skolan med Paowi och Malin :) Roooligt! Köpte mig en tröja, örhängen, armband och hårfärg. Sen åt vi på subway också, muuuums. Tog bussen hem runt kvart över 4 med Eve och blev sen hämtad av papi. Typ direkt när jag kom hem blev det att färga håret, haha! Velat ha mörkrött hår ett tag nu så nu är det så, syns dock inte så jättebra på bild när det är så mörkt ute. Men ska se om jag kan få en bättre bild på det imorgon maybe :D 
Puss!

tröjan jag köpte, gosig! 
     

Av alexandra wiker - 31 januari 2012 10:27

Time for school snart... Ska väl börja fixa mig lite och klä på mig sen blir det att dra till bussen. Riktigt skönt att börja 12.05 varje tisdag faktiskt (y). Efter skolan tror jag att jag ska shoppa ihjäl mig lite halft... I brist på annat liksom.
Jaja, vi hörs väl senare antar jag, pusspuss.

   

Av alexandra wiker - 30 januari 2012 21:40

Jahapp, allt har sitt slut antar jag... 


Hugs are warm
Hugs are nice
Hugs are ways
To break the ice 

   

Av alexandra wiker - 30 januari 2012 17:09

Bara för att jag ääääääälskar Ryan Gosling superdupermycket så tänkte jag ladda upp med några filmer som han är med i och kika lite. Hihihih, ögongodis!
Fast den bästa filmen ever med honom är ändå The Notebook, fyfan vilken underbar film



Av alexandra wiker - 30 januari 2012 16:16

Hej på er :) Har varit hemma i någon timme nu och bara softat, kollat lite O.C och käkat! 
Skoldagen gick hyffsat snabbt, kollade på Sex and the city ungefär hela dagen... Drygt. Fick iallafall reda på att jag klarade hårprovet vilket känns riktigt skönt :D Och en sak som gör hela veckan bättre - LEDIG på torsdag! Awesome.
Funderar på att shoppa lite imorgon också, typ skor, jacka, väska hihi. 
Men ni får ha det så bra, puss!

dagens! 
     

Av alexandra wiker - 29 januari 2012 20:57

Tänkte att jag säger godnatt med en underbar cover! Sova tidigt för en gångs skull skadar väl inte precis? Det är bara till att tagga inför skolan, borsta tänderna blir nu. Puss nattinatt :) 


Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards