tjalex

Alla inlägg under januari 2012

Av alexandra wiker - 1 januari 2012 21:56

1. Att nu är det 2012, nytt år. Feels good :)
2. Vakna bredvid Patrik <3
3. Vakna upp utan bakfylla ;)
4. Snöa hela morgonen!!!!!
5. Min syster, dyngsöt
6. Kung Fu Panda 2 hehehe söt film :>
7. Häänii :D
8. Att det bara är 10 dagar kvar till min födelsedag, wiiehoooo.
9. Pappa köpte choklad och chips förut och det är söndag... Då FÅR man äta tycker jag hehehe. 
10. Hehe att när jag gick ifrån Patrik förut så var det halkigt på backen så man kunde gliiiiida (a)

Jag är töntig, jag vet :DDD

      

Av alexandra wiker - 1 januari 2012 21:18

Ibland kan verkligen godis och chips vara ens bästavän...
Kommer verkligen ha svårt att försöka släppa er ett tag mina älsklingar, hur ska jag klara mig utan er? :(
Jaja, vill man bli fin får man lida pin! Eller hur?!

Ferrero rocher måste vara något av det godaste som finns, gaaah! :o
        

Av alexandra wiker - 1 januari 2012 20:30

Detta året ska jag verkligen ta tag i saker och ting, ska få saker gjorda så gott som det går! Några saker jag vet jag ska börja med SNART med Häänii är - Träna, Sola, Äta bättre. Må bra helt enkelt! :)

Hoppas på att detta kommer bli ett underbart år vilket jag tror det kommer bli. Jag vet att jag SKA utomlands detta år någon gång, så det är bara till att börja spara pengar nu, fyller ju 18 också vilket kommer göra att jag får ta körkort (wiiiee), kan sommarjobba på Stora Enso och tjäna bra med pengar med min mormor hihi. Ja men iallafall så ska detta bli ett spännande år och jag ska försöka ta vara på varje minut! 
Ibland är en nystart allt som behövs...
Känns bra att 2011 slutade som det gjorde och jag känner verkligen att 2012 kan bli ett ännu bättre år.
PUSS PÅ ER FINA MÄNNISKOR   

   

Av alexandra wiker - 1 januari 2012 20:17

Mitt nyår blev riktigt lyckat faktiskt och jag hade väldigt kul!! Var först ute med Hanna, Dennis, Manne och Emelie, vi sjöng och hade oss som dåååårar i baksätet hahaha! Efter en stund drog vi hem till Nicklas och självklart knackar vi på när dom sitter och äter... Haha. Men vi fick komma in iallafall! :D Sen lämnade mitt första umgänge mig och åkte till forshaga eller vad dom skulle göra så stannade jag hos Nicklas med massa goa personer, skrattade som jag vet inte vad. Jaaa verkligen jättekul hade vi! Och champange blev det på tolvslaget, BLÄ och usch vad äckligt hahaha. Ja men vi umgicks väl mest, drack och pratade bara där. Riktigt trevligt nyår !! Sen vid typ 6 tiden på morgonen var det bara jag, Patrik, Nicklas och Sara kvar hos honom, vi spelade kort och lite sånt. Sen drog jag och Patrik hem till honom, LÅNGT ATT GÅ.. -.- Hehehe ja men vi kom fram tillslut, låg och pratade ett bra tag och sov lite halft. Haha sen vaknade vi vid 4.... Icke bra att sova så länge!! Och vid 7 tiden så blev jag hämtad av papi, nu sitter jag bara här mätt som en jude efter tacolasagne och fruktsallad!
Rätt bra förstadag på 2012 om man säger så, spenderade ju i stort sett hela med min gosi hihi <3

         
Ur arkivet, Januari 2011!  

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards