tjalex

Alla inlägg under januari 2012

Av alexandra wiker - 12 januari 2012 20:57

Skoldagen gick hyffsat fort för en gångs skull! Blev mest sminkande och träna på olika flätor o.s.v :). Efter vi slutade gick jag, Paowi, Malin och Linn in till stan! Vi åt först på subway och dit kom Hannah, drog sen iväg med Hannah och kollade massa mycket kläder hihi. Hittade lite som jag köpte också, väldigt nöjd faktiskt :>
Hoppas att ni haft en bra dag iallafall!

Grejorna jag köpte, två tröjor (ASSKÖNA, tack för tipset häänii), leggings typ samet eller vad det är (?), en bh, ett mörkblått nagellack, en grön tröja (min nya älsklingströja) och fyra stycken värmeskydds/hårinpackningsgrejer typ, dom är awesome! :) 

           

Av alexandra wiker - 12 januari 2012 00:58

Ligger i sängen just nu och lyssnar på Miley Cyrus hihi, känns som att jag somnar vilken sekund som helst så man kanske skulle sova nu för att orka upp till skolan imorgon! Får se om jag hittar något på stan imorgon också, blir kanske att gå runt med häänii lite. Godnatt på er alla fina människor! :* 

 
bror&bamse!

Av alexandra wiker - 11 januari 2012 22:06

     

Av alexandra wiker - 11 januari 2012 21:32

Målade naglarna förut heheh, nagellacket lossnar alltid så himla fort på mina naglar.. -.- 
Lite kladd och sådär, sen är det två olika färger också. Fast det syns inte så mycket :) 

     

Av alexandra wiker - 11 januari 2012 20:11

Har letat ett tag efter faketöjningar nu och hittar aldrig någon som jag vill ha typ, vill ha fake för jag har ingen lust att förstöra mina öron + att jag vill kunna ha vanliga örhängen också :> Fast funderar att börja töja örat lite ändå... Inte så mycket liksom utan bara lite, hehehe.
Tycker bara att töjningsörhängen är så jävla snygga! Ska gå på stan lite imorgon tänkte jag, får se om jag hittar några fake. Annars blir det väl att köpa några nya ''vanliga'' örhängen och klääääääääder! Hoppas att jag hittar något denna gång, brukar aldrig hitta något när jag shoppar längre.. Buhuuh :( 


fiiiiiint.   

Av alexandra wiker - 11 januari 2012 16:37

Hejsaaaan, stannade hemma från skolan idag för jag vaknade upp med världens goaste huvudvärk
Tänkte dra till skolan men vi hade fan inte ens huvudvärkstabletter hemma.. Suck!!
Har kollat på O.C och tagit det lugnt idag och tagit lite kort (kommer jag göra mycket.. haha love it!). 
Mamma berättade att jag måste sjukanmäla mig själv också eftersom att jag är 18 nu, hehe stor chey!

Min gårdag var super förövrigt! Den började med att jag fick lite paket på morgonen av la familia. Fick en systemkamera, en tavla, en typ text om dotter och pengar. Tacktactack igen! ♥ 
På eftermiddagen blev jag hämtad av Dennis och Hanna, vi drog till träffen och det typ ekade av grattis när jag kom in där. Haha goa människor! Blev sen hemskjutsad av Dennis och Hanna, sladdning hela vägen hem typ (y). Haha och en gång där kunde det gått riktigt illa, men det gjorde det inte så det var ju bra! Hehe :) 
På lördag kommer iallafall släkten hit och då blir det mera firande, mysigt.
Får se om det kanske blir att dra ut på lördagen eller något? ;)
Puss, och tack alla som gjorde min födelsedag bra! 

     

Hihi min fina bamse, får vara modell åt mig han :*  

Av alexandra wiker - 10 januari 2012 22:34

 

SUPERDUPERHAPPYFACE, THATS ME :>
Hihi fick denna fina sak imorse utav min kära mor och far. Precis vad jag önskade mig! TACK 
Har nu gått runt och tagit kort på allt och ingenting hela dagen! (vet att jag har linsskyddet kvar på ^ haha)  
Här är lite bilder tagna av mig iallafall :*  
       

Av alexandra wiker - 10 januari 2012 00:14


NU ÄR JAG 18!


WiiHO GRATTIS TILL MIG :D



En 14årig Ales som nu är 18, hihi :)   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards