tjalex

Alla inlägg under januari 2012

Av alexandra wiker - 29 januari 2012 20:18

       

Av alexandra wiker - 29 januari 2012 14:59

 

Av alexandra wiker - 29 januari 2012 14:25

Kände att jag behövde byta utseende lite på bloggen, blir mycket roligare att blogga då på något konstigt sätt?
Haha jag är skum... Men det visste ni väl redan antar jag :>

Såhär underhåller jag mig själv... Finns värre än denna kan jag lova! Haha


Av alexandra wiker - 29 januari 2012 13:27

Funderar och funderar... 



Tror att jag ska prata med min rektor lite mer om att gå dom två sista åren på plusgymnasiet i Stockholm. Jag känner mig så himla fast här... Vill ut och äventyra lite liksom medans jag fortfarande är ung. Haha jag låter cp jag vet, men fatta vad awesome att gå två år i Stockholm och bo där. Finns så mycket mer möjligheter och så känns det som. Och sen älskar jag verkligen Stockholm också! Och att byta lite miljö+umgänge kan vara bra ibland... Så känner jag just nu iallafall. Det kommer säkert vara massa krångel med att byta och sånt, man måste ju fixa någonstans att bo osv. Dock kommer jag ju sakna min klass som jag har nu, men det känns som att det skulle vara bra för MIG att få glömma allt här för en stund och koncentrera mig på skolan.


 

Av alexandra wiker - 28 januari 2012 16:57

Hejhej, varit hos farmor och farfar och ätit mat+tårta för att farfar fyllit år. Asgod mat som alltid :D 
Diskuterade också var ris kom ifrån och var det växer typ? Haha, fett skum diskussion ändå...
Övningskörde hem från dom också, gick bra faktiskt. Awesome hihi!
Tänkte dra ut en stund senare iallafall, blir nog bra deeet.
Heddå! puss :) 

   

Av alexandra wiker - 28 januari 2012 02:03

Kom hem för en liten stund sen, var ute med Hanna och Dennis en sväng :) Vi käkade lite och sånt bara, trevligt det! 
Var gött att få komma ut en liten stund iallafall. Tänkte sova nu, ska upp vid 10 imorgon för att åka till farmor och farfar. Mysigt det, älskar som sagt att träffa släktingar!
Men men, godnatt med er iallafall :)

Lite låtaaaar 

Norlie & KKV – Tröjan du hatar 
Ed Sheeran – The A Team 
De Vet Du – Kär I En Gamer 
Ansiktet – Äckligt 
Modestep – Sunlight (2011) - Torqux & Twist Remix 
Ison & Fille – För Evigt - Epilog (feat. Meron Mangasha) 
The Band Perry – If I Die Young 
 

Av alexandra wiker - 27 januari 2012 19:10



Originalet är också helt underbart! 
Ed Sheeran – The A Team 

Funderar på att dra ut en sväng, och så blir det nog hoppas jag! Puss på er och ha en bra helg :* 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards