tjalex

Direktlänk till inlägg 5 februari 2012

rastlös..

Av alexandra wiker - 5 februari 2012 18:29

Hade ingenting att göra så tog bort mitt nagellack som jag målade i typ torsdags och klippte ner naglarna! Haha får ångest efter varje gång jag klippt naglarna, gillar inte att ha korta men det känns bättre att dom får växa sig fräscha igen liksom :). Har målat på med ett Mulberry Wine nagellack från IsaDora, hehe mamma som köpt nagellacket egentligen fast jag snodde det från henne... :> 

Körde på trippeltångat hår också igår, var väldigt längesen! Jag tycker det är rätt fint faktiskt :)
Vad tycker ni? Fint/Fult? 
     
Naglarna jag gjorde i torsdags eller vad det var, nu är dom istället mörkmörkröda!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Skapa flashcards