tjalex

Alla inlägg under mars 2010

Av alexandra wiker - 31 mars 2010 18:27

nu ska jag läsa min bok tror jag...

den heter - Att dö två gånger.
än så länge är den jätte bra. så jäkla bra början var det.
kom på precis nu att jag var på ett jättespännande ställe!
brb l
äsning nuuuu pöss

         

Av alexandra wiker - 31 mars 2010 18:21

Dagens 3 Låtar är...

Darin – You're Out Of My Life
texten <3

Rise Against – Hero Of War
texten <3

Rihanna – Russian Roulette
texten<3


take a breathe, take a deep.

Av alexandra wiker - 31 mars 2010 17:18

jag och hanna såg typ likadana ut idag som hejarklackare haha.
vi båda hade svarta leggings och en likadan puma och två toffsar!
skit nice (y)

 

Av alexandra wiker - 31 mars 2010 17:15

until you came to me! and i tasted you.
you tasted awesome!


   

Av alexandra wiker - 31 mars 2010 16:55

oscar slår på trummorna!
 
hanna är söt hihi
 
folk bara, tog något kort så dålig mobilkamera.
 

yees, idag blev det innebandy turnering. våran klass vann varenda jävla match!
dom vann hela turneringen alltså, übergrymma är dom!
fast dom vann nog bara pga den bästa hejarklacken tror jag...  

helt ärligt det lät som det var hockeymatch eller något...
trummor och folk som skrek så ini*******  
skit kul iallafall, pösss!

Av alexandra wiker - 30 mars 2010 23:05

när jag skulle gå ner för cirka 25 minuter sen och borsta tänderna,
så ska jag tända lampan i hallen för det var kolsvart nere... och då
går proppen! lampan bara blixtra till fyfan vad jag hoppa i taket då.. hahaha
så gick till pappa så fick han fixa det hehehe .
försökte tända någon lampa påvägen till mamma och pappa men ingen funkade.
och jag är mörkrädd haha , iallafall när jag är nere..
inte när jag är på mitt rum, då ska det vara kolsvart när jag sover.
men nere gillar jag inte när det är mörkt, så jag brukar typ springa uppför trappan när jag släckt allt där nere hahaha...
känner mig lite töntig... känns som jag blir förföljd också när jag går i trappan och typ får sån där känsla när man blir jagad, ni vet? också skyndar jag mig snabbt in på mitt rum och stänger dörren precis efter mig..
hahaha låter urlöjligt!

jag ääälskar att kolla på skräckfilmer, men alltid när jag gjort det och ska sova,
så är det någon jävla läskig bild som fastnar i huvudet. så drömmer jag mardrömmar ... men nu för tiden har jag bara drömt väldigt bra drömmar!
och jag kan säga en sak, när jag drömmer mardrömmar då drömmer jag verkligen mardrömmar...
ååh mardrömmar är det värsta jag vet det känns så himla verkligt.


och bara för att jag tog denna bilden från google, och hästhuvudet eller vad det är fastna i mitt huvud kommer jag säkert drömma om det -.- blää.

 

juste, godnatt var det jag skulle säga hehe!
sov gott hoppas ni drömmer söta drömmar   

Av alexandra wiker - 30 mars 2010 22:30

Dagens 3 Låtar är..

Eric Saade – Manboy

Salem Al Fakir – Keep On Walking

Timoteij – Kom


vi kör en melodifestivalen favvo eller?

 

Av alexandra wiker - 30 mars 2010 22:12

ah, heejsan  

blev ju träffen, jag och mamma åkte och hämtade malin vid konsum.
haha och min mamma är så jävla töntig.....
först påvägen till träffen åker vi förbi *anonym* och mamma bara ska vi ragga med honom eller? också vevar hon ner rutan. haha och hon tänkte säga något men gjorde det inte som tur var...
men sen kom vi fram till träffen, där stog det mycket folk ute, angelica åhs jocke å fredde hade kommit nyss också.
då går jag och malin ur bilen och mamma tutar 5 gånger!!! tänker aldrig åka med henne mera... hahahha

sen inne på träffen var det rätt lugnt,
för att vara träffen med alla mongos liksom  
vi gjorde inte så mycket därborta, spelade biljard. prata, va ute och satt typ.
men det är alltid trevligt med sällskap ju!
blev sen att åka hem, fick skjuts hem av emelie.
hon har ju ändå liksom vägarna förbi mig så det är nice och snällt.

imorgon i skolan bli det läsdag och innebandyturnering.
sooooft.
och torsdag blir det att åka till hovfjället och lära sig åka skidor,
kommer säkert gå som en dans på rosor. HAHA eller inte...
men man kan ju alltid hoppas hihi.

alldelles strax ska ja slänga upp 3 låtar också.
inte orkat på senaste tiden faktiskt... vet inte varför men men...
pusshäjjj förresten blir nog borsta tänderna nu sen sängen, men skriver innan jag går och lägger mig. puss igen!!

jag i backen kommer bli katastrof.. får se om jag kommer hem levande på torsdag kväll.. hahaHa
 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards