tjalex

Alla inlägg under april 2011

Av alexandra wiker - 13 april 2011 21:35

Hellluuusan :) 


Igår var jag i Sunne och kollade på två olika skolor. Ska antagligen söka till en skola där, den verkade massa mycket mysig! Trevligt hade vi där borta också och skratta som bara den. Regnade dock hela dagen när man hade hoppats på soligt och fint väder... Men men, när vi kom tillbaka till Karlstad hade jag utvecklingssamtal och det gick finfint! Skönt att få prata om alla saker och få koll på läget nu. Efter det så blev det att dra till affären och köpa mina favoritflingor Special K och hårfärg! :) Sen blev det hem och bara ta det lugnt mest.


Idag däremot var jag ledig, hemstudiedag i skolan. Rätt soft, fast slutar ju ändå 11 på onsdagar haha... Har färgat håret idag, blev inte så stor skillnad men det är iallafall lite mörkare :) Fick hem kläderna jag beställde förra veckan också, 2 BH, Klänning och en tunika! Allt passade också, grymt awesomeeeeeeee :D
Nått som inte alls är lika awesome är att vattnet här i lilla forshaga inte funkar. Alltså har vi inget dricksvatten, inget duschvatten (!!!!!!!!!!!!) osv. Jävligt tråkigt imo. Fan.
JAJAAAA ingen dusch menas väl ingen skola? hiih 


   

Av alexandra wiker - 9 april 2011 19:52

Ibland blir man lite väl besviken på vissa personer.. :( Blev det igår, men jag kan tyvärr(?) inte vara sur på folk eller besviken länge. Så har typ glömt det från gårdagen haha! Beror väl på vad som händer men jag har lärt mig att alltid tänka en extra gång. Sen dess känns allt mycket bättre och jag slipper allt onödigt skit vilket är härligt! Att tjaffsa är verkligen inte min grej, brukar mest skratta åt folk som gör det... Är jag konstig kanske? HAHAH


Aja tänkte dra ut idag men stannar nog hemma och sitter med mina underbara INETfriends! Dom är ju helt amazing haha :D
Lyssnar på musik också, älskar verkligen deeeeet! Fastnat för två låtar, eller ja 3,4,5?
Michael Jackson Duet with Akon – Hold My Hand - Duet with Akon 
Chris Brown – Yeah 3x - Explicit Version 
Rihanna – Man Down 
Pitbull featuring T-Pain – Hey Baby (Drop It To The Floor) 
Avril Lavigne – What The Hell


Love to music!




Missing you   

Av alexandra wiker - 9 april 2011 03:34

Heeej på er! Vet inte ens vad jag gör uppe nu? Klockan är snart 4 och här sitter jag som ett muppigt mongo :D 


Jaja idag fredag var det skola osv, efter skolan drog jag till Panduro och köpte SugarPaste till mami. När jag kom hem blev det käka, lite senare fika. Sen satte jag mig här som den nörd jag är och ville att tiden skulle gå fortare eller något?...
Då räddar Hanna min kväll och jag blir upphämtad av henne, glider runt i våran lilla stad och kikar läget. Soooooft, sen kom det MASSA folk. Och verkligen ALLA var fulla, fysatan vad jobbigt det var... Gillar inte alls att umgås med fulla folk när man själv är nykter haha (a) Fick ändå bara massa sprit på hela mig, Hej hopp heter Alexandra och luktar sprit eftersom mina vänner slängde det på mig! typ. Haha nej kul var det väl men blev väl lite överdrift... Småbarn och alkohol är inge bra! :D
Näääää slösat för mycket tid vid datorn, Mer tid åt sovandet nu.
Puss godnatt mina vänner, sleep tight! :)


   

Av alexandra wiker - 6 april 2011 22:34


Av alexandra wiker - 4 april 2011 19:30

     


Beställt hem detta! Wiiieee.
Klänningen ska jag antagligen ha på mig när jag ska på bröllop i maj :)


Klicka för större bilder. 

Av alexandra wiker - 4 april 2011 19:07

 

Aja någon i min familj! Syrran är väl mest i centrum eftersom det var hon som fyllde år dagen innan kortet var taget. Sen är morsan farsan och brorsan i bakgrunden också haha!  

Av alexandra wiker - 4 april 2011 19:05





Skön låt eller hur?

Av alexandra wiker - 4 april 2011 17:44

 
Är verkligen på superduper bra humör!!!! ÅÅH måste vara p.g.a det underbara vädret ute. Så himla härligt! Stod och väntade på bussen med några kompisar förut och kände hur solen stekte på ryggen och benen, Helt awesomeeeeeeee :D:D:D Ska hitta mig ett par nya snygga solbrillor också! Är lite trött på mina och jag vill ha pilotbrillor, så jävla snygga :D

Har klickat hem lite saker också från internet som jag längtar tills att få hem, mihihi
Imorgon är det utvecklingssamtal, hopp! 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards