tjalex

Alla inlägg under april 2011

Av alexandra wiker - 20 april 2011 18:08

Låten börjar typ efter 3 minuter

Eminem är så jäkla snygg! god :D


   

Av alexandra wiker - 20 april 2011 16:43

Slutade 11 idag, rätt gött. Drog till donken med hanna och käkade hehh feta :D Efter det drog vi till busstationen och gick på bussen, drog till forshaga sen fick jag skjuts till skivedsskolan. Hämtade syrran och hennes kompis, sen gick vi 3 hem. Sen har jag ätit flingor wiiieieeee Special K


   


Hehh, körde på typ helsvart idag. Skinnjackan också såklart!


   Just nu höhö! Uppsatt och slappt linne, skönit :D

Av alexandra wiker - 19 april 2011 21:53

  *klicka för större*


Nått som är snyggt (enligt mig) är svarta plagg och något enstakat som är färgat. Det blir så rent och snyggt då tycker jag :) Linnet på bilden är ju bara helt awesome också, så jäkla najssss :D Valborg snart också så man får väl slänga ihop något att ha på sig då! :)


     

Av alexandra wiker - 19 april 2011 17:43

Stannade hemma från skolan idag mådde illa när jag vaknade imorse :( Blää. 
Nu mår jag iallafall bättre och idag har vi städat lite ute på altanen så vi snart kan sitta där ute när vi ska käka! Häääärligt värre :D 

Imorgon slutar jag skolan 11 och ska hämta min syrra på hennes skola. Resten av dagen vet jag inte vad som händer!

     tycker om mina blommiga skor :) påminner om sommaren!

Av alexandra wiker - 18 april 2011 20:12

Åååh, bara några få dagar kvar i skolan tills lov nu! Feeeels good säger jag.
Valborg och allt snart, då blireeee ;) :D


haha var och väntade på syrran på hennes skola, fick 3 nya kompisar. kom fram 3 tjejer och började prata med mig hahaha!  


Suttit ute i solen idag, aaasskönt :) Käkat grillat, (igen)och glass med massa kolasås! älskar kolasås :D hihihi. 


   haha var ute i sola förut ju, blev lite röd :P

Av alexandra wiker - 17 april 2011 14:20

 Haha hej hej luggen!
Det var en konstigt tid när jag inte visste vem jag var så man ändrades lite då och då, just denna period hade jag ju lugg då :D
( bilden är typ 3 år gammal om inte mer x) 

Av alexandra wiker - 17 april 2011 14:11

Jobbigt jobbigt städat heeeela mitt rum nu! Tog ändå inte så lång tid som det brukar ta. Hääärligt :)


Hoppas på lovet att vi gör om mitt rum också, kommer bli rånice isåfall!
Nu slappar jag bara och tar det lugnt, väldigt gött faktiskt. Haha blev ju helt utmattad av att städa (A). Ska käka snart också, blir väl grillat igen då :) Gillar att min familj är sånna grillfantaster så vi grillar jääääätte mycket när det börjar bli varmt ute :D
Detta väder gör en ju så himla glad också, soligt och endel plusgrader hihi.  


  hade bara bh kände att man skulle täcka över det :D sen var mitt rum lite väl stökit.. hihi

Av alexandra wiker - 16 april 2011 20:22

Tjeenare alla hoppas ni mår bra för det gör jag :D Har grillat och suttit ute i solen idag, mår så underbart av detta väder! Nu har jag fixat mig och ska strax fråga om pappa kan köra mig till träffen, hoppas det :) hihih. 
Meeen ha det så gött!


Pusspuss


     

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards