tjalex

Alla inlägg under september 2010

Av alexandra wiker - 27 september 2010 18:10

Let me give my life to you
Come let me love you
Come love me again


John Denver – Annie's Song

helt underbar låt!

jaja hej förövrigt, var grymt skönt att börja klockan 10 idag, kom dock lite sen heheeh..
jag malin och fredrik har det kul som vanligt HAHAHA <3
jo när vi skulle äta i maten då i skolan, så tänkte jag aah falukorv och makaroner det är rätt gott! så jag går till falukorven och ska precis ta en och då kommer mattanten bara '' det där är för muslimerna'' jag bara haha wtf?
jag trodde det var vanlig falukorv ja!   
lite kul... eller?
satt ändå och skrattade åt det hela dagen eftersom både jag och malin tog en varsin... kändes lite skumt..

sen fick jag ett ursnyggt rivmärke som jag gjorde på mig själv tack vare en person.. *suck* nejdå, men det är typ värsta långa rivmärket -.-'
gnällde om det hela dagen för malin och fredrik, måste varit kul för dom att höra! hihi
emelie och angelica är ju också bara för sköna, och oscar såklart, jävlars vilka hjältar! gud vad vi skrattade åt varandra allihoppa haha så kuuuul!

vi hörs senare, eller något... puss!

känner stort behov av att färga håret mörkare snart!  
   

Av alexandra wiker - 26 september 2010 23:16

pallade inte kolla på filmen för min dator dampa ju såklart ihop...
får kolla på den någon annan gång!

tänkte snart dra mig till kojs och sova lite, kan sova till typ 8 imorgon, gud så skönt!
börjar ju 10 som sagt, eller har jag inte skrivit det kanske? haha...
jo men nu ska jag faktiskt gå, ja det ska ja 
puss godnatt folks!
 


aja den bilden får duga!
     

Av alexandra wiker - 26 september 2010 19:24

ska kolla på tingeling och älvornas hemlighet när jag ätit tacos,   
jag tänker vara barn så länge jag kan, tecknat är kul... fantasivärld!
gillar alla söta tecknade saker så jag tycker det är bra iallafall!
dock kollar jag inte på barnfilmer som en vana, men går väl ibland  

   

Av alexandra wiker - 26 september 2010 19:12

äntligen klar med skrivandet! känns väldigt skönt kan jag säga..
fast känns som jag skrev för kort text men men, den får duga   


 





juste! jag är med och tävlar om en bloggdesign på http://wedesign.blogg.se/ !


   



Av alexandra wiker - 26 september 2010 17:19

nu ska jag skriva 2 data skrivna A4 om 70-talets musik!
får se hur det går, men höres då
  

   

Av alexandra wiker - 26 september 2010 13:43

  




                   + 

 

                        =


                      gott!  

Av alexandra wiker - 26 september 2010 11:43


felicia, söt va? 
 
mormor! 
  

Av alexandra wiker - 26 september 2010 11:04

hejsan, skrev inte så mycket igår...
hade inte ens på min datorn så blev inget haha.


först på dagen blev det ju att dra till mormor och fira henne för hon fyllde år i fredags.
treevligt var det, fick också träffa min söta lilla kusin! tog en jätte söt bild på henne som jag kan visa sen,
felicia heter hon också btw! söt är hon,
sov i min famn hihi   

efter jag varit hos mormor åkte jag hem, käkade lite sen drog jag till träffen.
jo men det var också kul,
kollade när dom spelade need for speed tror jag det var, nice (y) 
blev hem sen vid 23.30 tråkiga föräldrar jag har...  -_- 

passar min syrra just nu också, eller ja passar och passar...hon sitter nere vid datorn jag sitter uppe vid datorn.. haha jaja!
men här är 2 låtar så länge, ASbra videos! får rysningar...
lägger in bilder sen, puss.

 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards