tjalex

Direktlänk till inlägg 11 september 2010

pain in my heeeead-

Av alexandra wiker - 11 september 2010 14:20

usch har haft så ont i huvudet konstant dom senaste dagarna, jävla skit...
nacken vill ju heller inte hänga med, blä.


igår var jag ute med hanna, andreas och andreas. rätt roligt var det,
åkte till awake och träffade massa sköna folks också! <3 
blev stan sen hela kvällen, träffade en förjävla skön snubbe också HAHA
mjaa sen blev det hem till hanna så sov jag över där : )  
nu väntar jag bara på mat, vet inte riktigt hur hungrig jag är!

träffen senare också, blir nice det. (y

                

 
 
Sophie & Linn

Sophie & Linn

12 september 2010 14:25

Hejsan du har jätte fin blogg :)
Vad gör du? :D

http://sophielinn.blogg.se

alexandra wiker

12 september 2010 17:38

hejdu! tack så mycket, din blogg var också fin :D neej jag har nästan nyss vaknat jag... durå ?:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards