tjalex

Alla inlägg under maj 2010

Av alexandra wiker - 16 maj 2010 21:46

jag är trött och funderar på att gå och lägga mig TIDIGT. då menar jag innan 12..
kanske.... hehehe.
förövrigt så har jag tråkigt och bara för att fördriva tiden ska jag spela cs! typ.
jag vet jag är nörd, so what?!!  

puss!
    

Av alexandra wiker - 16 maj 2010 20:22

tjenare!
idag har det blivit stan ungefär hela dagen.
vakna vid 1 och då kollade jag lite på Alvin och gänget 2!
så jävla söt film seriös

åkte in till stan vid halv 3.
då mötte jag pappa syrran och brorsan upp mamma så gick vi och käka.
tänkte ta en CBO på donken men dom hade den inte där vi skulle äta!...
skit ställe.
så tog bakpotatis med skagenröra på restaurangen bredvid istället hehe..

träffade min moster, hennes kille och hennes två barn och mormor.
kul det.
sen gick jag med mormor runt i stan det var kul och fick även en cardigan och en väska. heheheeh mormor betalar?!

nu så iallafall har jag kommit hem, rätt skönt.

här är vad jag fick förresten!

 
väska från väskshopen - 175:-
Cardigan från Kappahl - 349:- 

Av alexandra wiker - 15 maj 2010 17:57

nu ska jag strax hoppa in i duschen sen drar jag till träffen med malin fridell sötnosa!
kommer nog bli roligt hihi gött med så fint väder!
pusspuss sötnosar. 


såhära snygga blir man när man åker flumride på lissan!
 
jag och malin på bilden btw, om ingen förstod det!   

Av alexandra wiker - 15 maj 2010 14:25

soooool ute! måste ut ut ut ut ut ut!!!!!!!!!!
höööörs da ;D hoppas alla har det soligt och fint hos sig!

-.-

Av alexandra wiker - 15 maj 2010 12:58

jag sov skit skönt inatt, fram tills ungefär 12! ...
för då ringde någon jävel på dolt nummer *suck*
så fick inte sova så länge jag hade tänkt mig..
aja går det inte typ blockera så dolt nummer inte kan ringa till en?
det skulle vara gött eftersom personer jämt ringer dolt till mig.

men nu ska vi inte vara sånna!
kollade på Talang 2010 när jag vaknade!
var en sååååå übergrym brud med.
hon är 14 år och sjunger redan opera, man bara o-m-g!
helt sjukt bra är hon.

idag vet jag inte riktigt vad det blir... typ träffen sen kanske eller något.
nu ska jag typ spela lite cs eller något!
 höööörs, puss  


haha söt bil!
  såg denna inne i stan när vi var och fikade inne på Coffe By George!

Av alexandra wiker - 15 maj 2010 02:31

nu ska jag försöka att gå och lägga mig innan 3.
som jag gjort ungefär alla dagar på lovet annars.
missar den skönaste sömnen faktiskt som är mellan 21-23 tror jag.
fast den sovar jag knappt aldrig!
idag btw så blev det Awake en stund, var inte sådär superdupermegakul som det brukar vara... men gick till dallas ( pizzeria ) och var med malin fanny malin och lythiane istället! treeevligt det.

annars imorgon blir det väl träffen, tror jag.
kommer väl inte ha något bättre för mig hihi.

JUSTE kom på att jag kommer inte vakna av min brors musikspelande eller skrikande imorgon för han är iväg och lanar!
fyhelv*** vad gött. nu måste jag helt ärligt talat dra mig till kojs.
sov sött sötisar,
godnatt!  


 
( bild tagen för 1 vecka sen )

Av alexandra wiker - 14 maj 2010 16:27

ge mig ge mig ge mig?  
allt är från Gina Tricot btw.








Av alexandra wiker - 14 maj 2010 14:48

Jag vet att du sover
Känner värmen från din hud
Bara lukten gör mig svag
Men jag vågar inte väcka dig nu

Jag skulle ge dig
Allt du pekar på
Men bara när du inte hör
Vågar jag säga så

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag

Min klocka har stannat
Under dina ögonlock
Fladdrar drömmarna förbi
Inuti är du fjäderlätt och vit

Och utan ett ljud
Ditt hjärta i min hand
Har jag tappat bort mitt språk
Det fastnar i ditt hår

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och färglös som en tår blir jag
Utan dina andetag

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinlig grå
Vad vore jag
Utan dina andetag




 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards