tjalex

Direktlänk till inlägg 16 maj 2010

Stan idag!

Av alexandra wiker - 16 maj 2010 20:22

tjenare!
idag har det blivit stan ungefär hela dagen.
vakna vid 1 och då kollade jag lite på Alvin och gänget 2!
så jävla söt film seriös

åkte in till stan vid halv 3.
då mötte jag pappa syrran och brorsan upp mamma så gick vi och käka.
tänkte ta en CBO på donken men dom hade den inte där vi skulle äta!...
skit ställe.
så tog bakpotatis med skagenröra på restaurangen bredvid istället hehe..

träffade min moster, hennes kille och hennes två barn och mormor.
kul det.
sen gick jag med mormor runt i stan det var kul och fick även en cardigan och en väska. heheheeh mormor betalar?!

nu så iallafall har jag kommit hem, rätt skönt.

här är vad jag fick förresten!

 
väska från väskshopen - 175:-
Cardigan från Kappahl - 349:- 

 
 
therese

therese

18 maj 2010 15:48

as snygg tröja och väska!!!!:)

http://theresedahlstromsblogg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards