tjalex

Alla inlägg under maj 2010

Av alexandra wiker - 8 maj 2010 19:22

 
therese, emelie, jag, ewelina
  therese, emelie   ewelina


dom här tjejerna blev det att umgås med innan vi drog ut och sånt.
roligt hade vi det!
  

Av alexandra wiker - 8 maj 2010 14:38

  
inte bloggat sen i onsdags?.... nej pallar inte vara så seriös här på bloggen om jag ska vara ärlig.
lite kul att skriva då och då när man har tråkigt och sånt men.

idag är det iallfall lördag, dagen efter fredag. IGÅR fredag alltså, så hade jag skit kul! var verkligen jätte trevligt och allt sånt. blev att sova hos ewe sen och nu är jag hemma.
vet inte om jag ska gå ut idag, är lite trött.. fast det blir nog ut efter en lång skön dusch. nice nice.

till veckan går vi bara måndag i skolan också. gött som fan eller vadå ?

aja... ska försöka lägga in lite bilder från igår.. haha har fått en spricka i kamerafanskapet!!!!!!!!!


PUSSSSSSSSSSSS


hihi
 

<3

Av alexandra wiker - 5 maj 2010 20:41

   



                                

Av alexandra wiker - 5 maj 2010 20:35

varför går inte O.C och One Tree Hill på tvn längre?...
saknar dom programme så ubergrymma seriöst ...




ville bara säga det.

Av alexandra wiker - 4 maj 2010 16:37

tjena!
tråkskola idag som vanligt ... snart slut som tur är.
haha hände en kul grej, en lärare började gråta HAHAHAHA seriöst så kuuuul.
naee hände inte så mycket annars faktiskt...
åkte hem när vi slutade direkt typ, skulle varit med malin men hon var tvungen och vara hundvakt hela kvällen. *snyft*

sitter här nu, lyssnar på musik ( kommit på att jag säger så väldigt ofta /care )
gött är det iallafall haha, kollat tv lite också. ätit glass med KOLAsås!
jag ääääälskar kolasås mums så gott det är hihi.   

vill att det ska bli lite fint väder också.. vill ju ha sol liksom!..

taggar fortfarande inför helgen och dagarna bara swischar förbi.
men så är det ju, ser man framemot något går tiden mycket snabbare har jag märkt.

har NP i FYSIK imorgon också, vet inte om man skulle plugga osv?...
har inte jag gjort iallafall får väl se hur det går. GLHF to moi.
  

nu ska jag göra något, vara social på msn osv!
pusspuss, vi hööööörs !


Av alexandra wiker - 3 maj 2010 17:14

heeeello!  
skolan gick underbart fort idag, skönt det! hade i stort sett bara två svenska lektioner.
haha nice nice nice bara duvet.

grillning blir det alldelles strax också muuumsigt det!.
blir nog att vara med angelica en stund snart också  

tagga fredag säger jag bara, nice kommer det att bli!

nej nu ska jag ut i solen lite vi hörs senare, puss!

snart kommer hon hit aaaangelica!   
 

Av alexandra wiker - 1 maj 2010 13:47

hejhopp pigg som en sticka! eller inte.. blir iallafall träffen ikväll med linnea och sofie tror jag, nice det!..
nu sitter jag här och lyssnar på musik och skrattar åt ingenting. inge kul.. HAHAHA

jajajajajaja, tagga inför träffen dårå ! hihi. duschen blir strax mohaha!

nej nu ska jag lägga av och skriva, pusssss   

Av alexandra wiker - 1 maj 2010 05:08

måste bara säga... jag hade en grym valborg.
klockan är nu tio över fem snart och jag är dyng trött. alldelles strac ska jag ner och borsta tänderna sen sova, Läääääänge.
nej rolig valborg som fan, tillbringades med malin linnea och sofie hemma hos lukas.
berättar inge mera... 

godnatt är allt jag kan säga! hihi pussen.

 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards