tjalex

Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

moppe*****

Av alexandra wiker - 27 maj 2010 21:38

men tjenare!

här sitter jag och har nyss trippellocktångat mitt hår.
ah det blev bra fast nej. om det inte ser bra ut imorgon duschar jag bort det.. haha
men iallafall idag var det lååååång dag i skolan slutade 15.15  
fast.. dagen gick rätt så fort ändå.
blev pizza till lunch med emelie också. najsnajs.
jag fick gratis dricka också, hihi snela pizzabagare.

juste! idag efter skolan blev det att vara med hanna.
vi drog hem till mig och hämtade min dampmoped.. åkte hem till hanna och sen bar det av till Hyneboholm för att hämta trippeltången.
ja vi åkte och åkte... när vi ungefär var vid dyvelsten ( dom som bor i forshaga vet ) så skärde hannas motor i moppen... FAN skit också!
så blev att ta min moped och åka dit, men dampa inte den då eller?....
jo så vi körde ungefär 5-10 km i 30 km/h, kuuuuuuul...
HAHA fast ja.. vi hade kul på vägen som fan!
körde fel gjorde vi också..
men aja.

nä kanske ska packa inför klassresan imorgon...
kommer vara borta heeeela helgen, kommer hem på söndag!
packning nu, hörs sen. pyss

hoppas vi får bra väder hela helgen!
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards