tjalex

Alla inlägg under mars 2010

Av alexandra wiker - 13 mars 2010 00:45

sååå! nu är jag tillbaka från UKM det var askul och bra!
det var ganska många som var med och uppträdde/sjöng, alla var hyfsat bra faktiskt
och en kille sjöng och growla! omg fyfan vad bra det var när han growla,
ÄLSKA! 
sen när vi sett showen blev det att följa med fanny,hannah och jennifer till torget i skolan för dom skulle typ samlas där eller något. och där fick dom glass, och fanny gav mig.
jag bara- jag vill ha myyycket KOLAsås!!
fanny - här har du din CHOKLADsås!!
jag - meeen jag skulle ju ha KOLAsås!!
fanny - men du sa ju choklad!! nu får detta duga.
jag - men snälla fanny jag älskar kola sås och har inte ätit det på jätte länge!
fanny - hannah gå och hämta kolasås da
jag -
  

HAHA och sen gjorde vi lite videoklipp också, kul var det.( vet inte hur man laddar upp videoklipp här som inte ligger inne på youtube tyvärr )
sen skulle fanny,hannah och jennifer sjunga för mig,therese,jeanette,malin,hannah.k och elin, vi letade efter ett ställe och stå på..
men till slut så blev det en toalett, HAHA så jävla kul var det!
var faktiskt väldigt trevligt på torget med alla UKMare, åhgudja!  

haha bästa bilden jag har från UKM, men nice som fan var det. Längtar tills imon!
 

Av alexandra wiker - 12 mars 2010 19:45

nu jävlar efter jag gjort ordning mig blir det att dra till UKM med malin,fredrik,mattias typ! niiice.
nyss ätit också, jag gjorde hemmagjord skagenröra, det var göttans det.
ja men nu måste jag göra mig ordning , sen ut och möta dom andra.
pusspusss! skriver mera när jag kommer hem runt 11-12-1 kanske,!
CIAO

 

Av alexandra wiker - 12 mars 2010 17:00

        
JADU!
kanske ska börja med ''dagens snygging'' ?
kommer nog snarare bli ''dagens snygga emo''   

Av alexandra wiker - 12 mars 2010 16:36

 

jag alexandra rekomenderar, för dom som har typ torrt ansikte eller så,
en ansiktspeeling (peeling = små grus/sandkorn som peelar och gör ansiktet lent)
som luktar jordgubb och har jordgubbsextrakt i sig, finns att köpa på Maxi, Ica och vanliga affärer tror jag! kostar cirka 50 kronor, billigt faktiskt!
  

Av alexandra wiker - 12 mars 2010 15:58

OMG!!!
hittade en trailer på 3e twilight filmen !!!!!
ÅÅÅÅÅÅHGUDJA!  

Av alexandra wiker - 12 mars 2010 15:29

jaa det blir nog UKM förresten sen, ska bli roligt!
hoppas det är bra personer med och sjunger och sånt bara, annars blir det tråkigt..
hehe.
och nu är jag typ hm sugen på att göra något, eller något... haha
jaja, ska inte skriva sånna här onödiga saker!  

endast sånna här söta äpplen äter jag   
 

Av alexandra wiker - 12 mars 2010 15:15

tjeenare alla! allt bra eller?
skola idag, jääävligt skön dag idag, vi skrev bara på en enda lektion, och det var den sista, usch va gött med sånna här dagar...
dansade även på gympan, FYFAN vad kul det var! hähä trodde det skulle vara jätte tråkigt..
hörde fanny sjunga och spela gitarr på musiken också, hon är helt übergrym!  

här är ett klipp med fanny på youtube!


 
fääny   

Av alexandra wiker - 11 mars 2010 22:22

måste måste måste, bara avsluta dagen med en snygg bild på en snygg kille!
ÅÅH !  
men dah?
såklart det är OLIVER SYKES!
peace and love.  
nightynight!
 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards