tjalex

Alla inlägg under mars 2010

Av alexandra wiker - 7 mars 2010 16:00

nämmen se här jag lever ju fan!
haha röj blev det igår iallafall
först blev det ju träffen,
på träffen spelade vi biljard, och prata MASSA spökhistorier, Roligt som fan var det!
vi typ skrek och skvatt hela tiden, ehehehehe...

vi var där till typ 11 tror jag, sen åkte jag,jocke,emelie,manne till mannes farsas MCklubb. jag och emelie ägde på biljard där, kul var det.
skakade hand med en från HA också, trevliga som fan  
vi var väl där ungefär till 00.30-01.00.

sen åkte vi hem te manne, då kollade vi på tv...
sen kollade vi typ på luftslottet som sprängdes, niiice.
i början av filmen kom typ mannes kompisar och hälsa på.
sen började manne och jocke kittla emelie , sen mej. jobbigt hahaha.
ah sen blev det att sova, eller ja jag och emelie låg och prata till 6 imorse 
vi skulle gå upp 9... men heheeh sov till halv 1 istället  

SKÖJJ som fan var det igår!
puss på den dagen, typ haha  

älskar dig emeliiiiie   
     

Av alexandra wiker - 6 mars 2010 17:46

tjenareey  
nu blir det att dra till träffen , fast ska inte sova där orkar inte...
blir väl att vara där med emelie malin och linnea typ, sköjj det.
sen blir det att följa med emelie till manne och sova där.
pusspuss
, har telefon med mig hela kvällen ,  


tyckerdujagärfjortiskollasyrdin
 

Av alexandra wiker - 6 mars 2010 15:09


MEN GISSA VEM SOM HAR

MSN ???????????????????


lovelovelovelovelovelove!

 

Av alexandra wiker - 6 mars 2010 13:51

heej   
kollat på 16 and pregnant hela förmiddagen.
det är så jävla bra, förstår inte hur en 16 åring klarar av att ha ett barn själv.
visst ja skulle också vilja ha en bebis, dom är så jävla söta. 
rätt gött mycket jobb är det men...

ganska starkt jobbat att ha en bebis på egen hand när man är 16år och inte har gått ur skolan eller så

det sista avsnittet jag såg på nu var med Farrah och hennes dotter sophia
sophia va ju ur söööt! och Farrahs mamma var helt dum i huvudet.
skjuta henne skulle man...
haha nejdå , men bra är det iallafall 

 

Av alexandra wiker - 6 mars 2010 00:35

dags att sova nu?  
imorgon kommer det ju bli att dygna på träffen då,
kommer nog att bli massa skojj!
förövrigt, så har jag suttit och nötat cs dom senaste timmarna
fyyy...

OCH..
huvudvärken har börjat komma tillbaka, började för typ 2-3 veckor sen
tror jag hade huvudvärk i en vecka eller något..
fast ja det är bara för att jag är spänd i nacken
aaaas jobbigt.. 

får se om jag kan sova bort det..
pusspuss sötisar hihi  

påtal om söt, ja och min bror
haha söta va?
jag- vänster bror- höger
 

Av alexandra wiker - 5 mars 2010 21:00

Detta är ett spel som passar mig tycker erik
spela själva...
det är beroendeframkallande 

http://www.jesper.nu/onlinespel/plattform/11618-robot_unicorn_attack/

rätt sött ändå.. eller?

Av alexandra wiker - 5 mars 2010 19:04

haha , räknade just hur många timmar jag städa,
kom fram till att jag städade i cirka 4 (!!!!!!!) timmar  
så blir det om man har ett förjävligt stökit rum !

  
bra braaa låt!
hade min spotifyplaylist i största hugg när jag städa kan jag säga..

naw

Av alexandra wiker - 5 mars 2010 18:30

heej ,
nu har jag nyss ätit.
mamma har inte kommit hem än så fick laga mat själv! 
hehe blev makaroner, orkade inte göra något annat
kollade också på top chef och Brooke knows best
sköjj det.

nu vet jag inte vad det blir, men blir allafall att vara hemma idag tror jag...
helt slutkörd efter städningen  

nu blir det nog att spela lite cs tror jag,   
pusspussen

fan va kort hår ja har   
 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards