tjalex

Alla inlägg under mars 2010

Av alexandra wiker - 4 mars 2010 14:30

På bilden är det en soluppgång,
den kvällen/natten kommer jag aldrig att glömma
jag och malin fridell hade så jävla roligt i somras
var ute halva nätterna,

denna kväll när bilden är tagen,
så bestämde jag och malin klockan halv 12 på kvällen att vi skulle ut och gå
så vi gick ut och tänkte gå varvet,
(nya cykelvägen sen över gamla vägen till malin igen)
så vi gjorde det, halvvägs iallafall
vid konsum ungefär så ringde david
han var påväg hem från kim i deje och undrade om vi kunde möta honom
javisst så det gjorde vi,
vi gick och gick, tillslut var vi på dejecykelbanan vid hallakorset typ,
vi såg några som gick och det var kim och david
vi mötte dom, sen var vi ute och hade det as kul
och vi var hemma halv 5,
malins mamma var inge glad då... 
soluppgången kollade vi på också, frääänt aldrig sett en soluppgång hehe   

Av alexandra wiker - 4 mars 2010 14:15

     
bara titta och njut asså, världens snyggaste kille typ  

Oliver Sykes   

Av alexandra wiker - 4 mars 2010 13:45

hejhej goomöra  
idag sov jag faktiskt längre! (notera)
sov till halv 1 tror jag,
drömde inte en ända mardröm!!!
drömde andra konstiga drömmar som jag inte ens kommer ihåg..

senare idag, DÅ
blir det att vara med malin.f !
vi ska va (såklart)
och äta pizza
sen så blir det väl träffen , öppet extra länge idag ju
pusspusspuss
och vissa(rätt många) killar har fan inge vett i huvudet!  

 

Av alexandra wiker - 4 mars 2010 02:00

tjenatjeena!

nu behövs faktiskt lite skönhetssömn
får se om det blir någon, eller om jag kommer se ut som ett monster när jag vaknar för jag kommer antagligen och drömma om monster eller små barn eller liknande
uuuuh får rysningar, barn i skräckfilmer är ingen hitt..

seriöst fan va mesig jag låter?
lovar jag är inte så jätte mesig faktiskt
men sitter ju här själv i mörkret så blir annorlunda då ju.. 

NUUUU ska jag sova äntligen gud vad gött och lägga sig i sängen under täcket och bädda ner sig!
sov så gott alla sötisar,
pusspusspuss och puss!   

 
gammal bild
ljushårig alex
fjortis alex
puss ändå

Av alexandra wiker - 4 mars 2010 01:30

HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
det här är min humor just nu
HAAHAHAHAHAHAHAH
FYFAN VA ROLIG JAG DÖR NÄR HAN HOSTAR
HAAHAHAHAH
 

I dont have a 6 pack
i dont have a 5 pack
i dont have a 4 pack
i dont have a 3 pack
i dont have a 2 pack
but i have a oooone pack!!!


Av alexandra wiker - 4 mars 2010 01:18

Mardrömmar är något jag verkligen hatar!
när man drömmer känns det så jävla verkligt,
och jag har börjat drömma mardrömmar rätt mycket på sistone.
inatt kommer jag nog göra det,
för en viss person sa ja skulle spela ett spel
så kommer det upp en jävla tjej som skriker,
blev så rädd så jag fick tårar i ögonen  
HAHAHA jajajaja, jag är inte så rädd nu
men vill väl inte direkt somna exakt nu...
haha men pusspusss så länge igen !!   

 

Av alexandra wiker - 4 mars 2010 01:00

klockan är ett, jag är vaken
men trött som ett as!
haha men vill inte sova ska lira hela natten juuue...

ja säger till alla som är vakna
SOV ok? 
pusspusspusspuss


Förresten, finns det någon därute i kalla sverige
som har ett sött STORT tuggummi ja kan få
så ja kan blåsa STORA fina bubblor!
nått jag är elit på är iallafall att blåsa
stora bubblor    
 

 
ja sa ju att jag ÄR elit..   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards