tjalex

Alla inlägg under mars 2010

Av alexandra wiker - 5 mars 2010 16:30





fan va söt  

:(

Av alexandra wiker - 5 mars 2010 16:15

nu blev jag hungrig också bara för jag städa   
hoppas mamma kommer hem och lagar mat åt miiiig 

 

Av alexandra wiker - 5 mars 2010 16:00

*pheew*
äntligen är jag klar med städningen!
sån jävla stor skillnad blev det jämfört med hur det såg ut från början
bombnedslag beskriver mycket då...

detta var början då jag plockat upp allt från golvet.. hehehee..  
 
nu mera kan jag stå på golvet, istället för på kläderna! 
 

min bäddsoffa, blir dubbelsäng om man fäller ut den.(bäddade den när ja städa)
 
i can see my floor! ohmygod
 
nu behöver inte min säng bära alla kläder längre! wiie  
 

Glad som fan att detta är gjort nu..
hoppas mamma blir glad också, hihi
pusspuss

Av alexandra wiker - 5 mars 2010 12:15

godmorgon
här sitter jag helt redo för att börja städa i mitt rum
det kommer väl ta några timmar eller så...
gött att få det städat iallafall

satte egentligen endast på datorn bara för att kunna lyssna på musik  

denna låt lyssnar jag på just nu

Av alexandra wiker - 5 mars 2010 01:00

nej nu ska jag ta och sova gott folk,
har fan inge vettigt att skriva...
pusspuss..


hejsommar?    
 

Av alexandra wiker - 5 mars 2010 00:45

tjaaa!
nyss kommit hem, eller ja nyss och nyss..
blev ju träffen som sagt,
var där med emelie och malin!
sköjj som fan var längesen man var med emelie ju   
ja så vi drog te träffen vid halv 6 eller något, var typ inge drag där..
men vi spelade biljard, sen så gick vi till VP och käka pizza och mötte malin
sen när vi ätit klart typ kom jocke, manne och åhs till VP
så vi typ stog där en stund, sen drog allihoppa till träffen
va rätt dött i början , men sen börja dom dra igång
mongos...
på träffen hände det väl inte så mycket, roligt var det iallafall  
sen blev jag och malin hemskjutsade av anton!  
pusspuss

 

Av alexandra wiker - 4 mars 2010 16:45

bilden är tagen på skolan, i somras när det var varmt och gött ute,
kul vi hade då! 


 
Emelie,Malin,Jag,Hanna  
(Angelica har jag målat   )

Av alexandra wiker - 4 mars 2010 16:15

tja, nyss duschat så är super fresh nu! 

bläää nått jag verkligen hatar är att ställa in i diskmaskien,
uuh det är så äckligt att ta i alla bestick och tallrikar som använts
gillar inte att diska för hand heller, då får man så skrynkliga händer..
(hahaha ja jag är lite töntig   )

men sen blir det Malin, emelie och hanna istället för bara malin! kuul ska det bli!
pusspusspuss

 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards