tjalex

Alla inlägg under mars 2010

Av alexandra wiker - 10 mars 2010 18:15

är något jag klarar mig utan, är inte i behov i det. förstår inte folk som hetsar efter killar, dom som typ går runt och säger att det är så tråkigt att vara singel, att dom vill ha pojkvän direkt, jag förstår inte... kärlek är något som kommer, inte något man ska jaga efter. då blir det tråkigt till slut. tror jag iallafall..
egentligen förstår jag inte varför man ska ha ett förhållande vid 13-14 års åldern..
jag menar hallå?
jag tycker att ha ett förhållande är vuxet.
när man är runt 20 eller något visst då kan det vara skönt att ha en pojkvän,
men inte när man går i skolan och allt.
man har så mycket annat att tänka och spendera tid på.
när man är ung, då ska man fan leva livet så mycket det går, träffa många killar.
inte binda fast sig vid 1 person direkt.
alltså det är inte ens menat att ett förhållande ska hålla när man är 13-15, man förstår ju inte alls mycket.
och har heller inte mognat... jag skulle faktiskt aldrig vilja ha ett förhållande med någon som är yngre eller lika gammal som mig, kanske kanske ett år äldre än mig. men helst mera liksom..
och dom som skaffar pojkvän i min ålder och yngre, glömmer bort sina kompisar och tar killen före ens kompisar.
jag förstår verkligen inte? killar kommer och går, men vänner är faktiskt något man behöver hela livet..

 

 
                                                  



Av alexandra wiker - 10 mars 2010 17:30

tjenaaa 
idag har det varit en väldigt lugn dag i skolan faktiskt...
hade matte prov, gick väl sådär. var inte så svårt som jag trodde de skulle va som tur va.
hade kortonsdag också, så jag slutade klockan 12.55 Gött som fan!
efter skolan blev det att hänga med linnea hem, vi kollade på tv och molåt chips.
sen sov vi, som vanligt. hähä 
nu sitter jag här med en smörgås med salami på och ett glas apelsinjuice,
YUMMIEE
lyssnar på musik gör jag också, haha säg någon gång jag inte gör det vid datorn.
det går fan inte att sitta vid datorn utan att lyssna på musik!.

men annars så vet jag inte vad som händer idag något mer.. kommer iallafall att skriva mera såå..  

Cover up with makeup in the mirror
tell yourself, it's never gonna happen again
You cry alone and then he swears he loves you.

 
pon and zi, how cute?

Av alexandra wiker - 9 mars 2010 22:29

nej nu är lilla (stora) alex trött...
tror jag ska sova nu ärligt talat är bara trött hela tiden.. bläää!
har lust och va hemma från skolan imorgon och bara sova... men nejdå..
jag sover rätt länge ändå , men om jag sover för mycket dör jag av trötthet typ..
fan va jobbigt det kan vara med sömn, inte får man för mycket iallafall hehe..
mjau men vi säger så vavava?   
pusspuss och godnattiiiiii wiie



var dig själv, gör vad du vill, varje dag. gör allt du vill.
för du vet aldrig om du kommer att vakna upp nästa dag.


 

Av alexandra wiker - 9 mars 2010 22:00

heeysan, nu har jag nyss kommit hem från träffen
sköjj där som vanligt  
var där med angelica och vi härjade runt lite, som vanligt...
sen var hennes åhs med också.
därborta på träffen typ slöa vi bara, sjöng gjorde angelica och jag spela biljard.
sen lyfte zebb (?) mig och jag tappa min telefon i golvet så nu är det en stor spricka i den... nejdå skojja bara hände inget faktiskt
sen var åhs snäll å skjutsa hem mej så jag slapp gå haha
men det är niiiiice.

skulle egentligen pluggat matte idag, prov imorgon...
men orkade inte, matte är så tråkigt  
jaja, får väl se hur det kommer att gå imorgon..

sen så... har jag fått en flis också buhu hahahahah

btw så har vi kortonsdag imorgon! GÖTT som fan. hähä..
nej nu ska jag väl göra något typ... vet inte vad, läsa bloggar?...
jaja
pusspuss så länge  

 
träffen- fredholm,linnea,wille,ida typ


Av alexandra wiker - 9 mars 2010 17:45

tjeena, nu drar jag iväg till träffen kommer sen!
puss

 

Av alexandra wiker - 9 mars 2010 17:15

 
mahahaha, förresten så hade vi redovisning idag i skolan
fyfan vad jag skämdes, hahahaah.  
gud hatar och vara inför klassen, känt alla i typ 3 år men fortfarande pinsamt...
fattar verkligen inte varför, har nog för dåligt självförtroende, hähä.
men men överstökat nu, men snart har vi ju muntliga i svenskan också.
GR8!   

Av alexandra wiker - 9 mars 2010 17:00

tjeeeena fan !  
gick upp ungefär klockan kvart över 7 idag, orkade verkligen inte gå upp..
men gjorde det tillslut, sminkade mej, åt sen fick jag åka med emelie till skolan.
i skolan hände det väl inte så mycket tror jag?

förutom att våran musiklärare är bäst, han berättar helt fantastiska historier verkligen.. han berättade om sin kusin som hade cancer,
han berättade liksom hur hon började se annorlunda på livet,
hon tyckte allt var så häftigt, hur allt i världen kunde funka så perfekt
hon uppskattade livet helt enkelt..

tänk att vakna upp varje morgon och tänka
jag fick leva en dag till.
så tänkte hans kusin, för att hon var sjuk och kunde dö när som helst...

det skulle bli en jävla skillnad om alla uppskattade livet så som hon gjorde.

------------------------------------------------------------------------------------------

kom hem vid ungefär halv 3 tiden...
och när jag kom hem var vårat larm avstängt, som jag satte på i morse..
jag blev fan lite fundersam... trodde någon gjort inbrott eller något.
vågade först inte gå ut från toaletten, hehe.
men tror inte någon gjort inbrott så det är rätt lugnt nu då.
sen efter jag varit hemma i någon timme, så upptäcker jag en död mus på golvet!
Fysatan vad jag skrek, skvatt gjorde jag också. tänk om den varit levande.
oh herregud...

vart rätt nice dag ändå,  
pusspuss skriver väl mera snart 

 
lockade mitt hår igår på gympan   

Av alexandra wiker - 8 mars 2010 22:24

neej nu ska jag ta och sova, pappa kommer dra ur mitt nätverk snart.
som vanligt...
aja  nu ska ja sova förbannat gott i min GODA säng mohaha!

ska väl inte sova än, men sms, 0700463675  
pusspuss och godnatt sötisar!

 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards