tjalex

Alla inlägg under mars 2010

Av alexandra wiker - 15 mars 2010 17:48

tjena nu orkar jag blogga!
blev ju skolan idag, väldigt lugn dag. måndagar är alltid det men ändå.
efter skolan blev det att gå och gymma med ewelina,therese och hanna.
kul som fan var det.
ska antagligen göra det på torsdag också!
haha man känner sig så bra på något sätt efter man tränat. hähä.
när jag kom hem blev det inte så mycke, tog en macka och kollade på top model typ.
sen så har jag ju en konstig syrra, haha vi tog lite roliga kort.
orkar inte lägga in några nu kanske blir senare eller något.
bröt nageln förut också när vi var på gymmet, BUHU!
hatar och bryta naglar längre ner än vad det vita går. gör rätt så ont...
spelade lite cs åt pappa också, gick inte så värst vidare... han har så hög sensivitet på sin mus så man kan ju knappt skjuta.. jaja..
var en gubbe här och snacka om vårat badrum , därför jag spela. pappa kunde ju inte verka så dålig 
skriver nog mycket mera sen!
pusspuss

 
smilla blev arg på mig förut så hon försökte klösa mig i ansiktet.
men hon tvekade. hon älskar mig för mycket
  

Av alexandra wiker - 14 mars 2010 22:00

ja som sagt, nu ska jag faktiskt sova, vet att klockan inte är mycket..
men är trött typ hela tiden så.
och imorgon är det ju skola också, måste ju tagga lite.. or NOT.
jaja tur vi inte går länge på måndagar iallafall  

godnatt och sov gott då, och puss på er!

 

Av alexandra wiker - 14 mars 2010 20:49

det går inte att göra annat än att älska sånt här..  



Av alexandra wiker - 14 mars 2010 19:10

tjenare!
nyss kollat på Eagle Eye.
skit bra film faktiskt,
gillar action om det är bra haha! 

men nu ska jag nog ner och äta något kanske, sen vet jag väl inte vad som händer.
blir nog att ta det lugnt, skola imorgon ju... Bläääh!

 

Av alexandra wiker - 14 mars 2010 16:20


Var det jag som ville ha glass eller?
jag är helt glassberoende!  

Av alexandra wiker - 14 mars 2010 15:58


jag kommer aldrig att se vad du ser.




du ser inte på honom så som jag gör
   
 


when a dream comes true.

Av alexandra wiker - 14 mars 2010 15:50

nu är det såhära att jag mamma och sussi tänkte ju åka till London dagen efter midsommar.
men då jobbar sussis man och dom har 1 barn som måste passas.
och det skulle inte funka den dagen sa mamma, så då ska vi åka till höst istället.
men jag vill åka nu i sommar! bläääh, det är väl bara att hitta någon som kan passa deras barn ?  
förstår inte vad som är så krångligt...

 
jag vill ju åka om 3 månader... inte om 10...

Av alexandra wiker - 14 mars 2010 15:00

tänkte köra med dagens låt, det är ju inte så ansträngande..  

Without you, I live it up a little more everyday
Without you, I’m seein myself so differently
I didn’t wanna believe it then
But it all worked out in the end
When I watched you walk away
Well I never thought id say
I’m fine
Without you


Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards