tjalex

Alla inlägg under mars 2010

Av alexandra wiker - 17 mars 2010 17:45

Dagens låt är...
Bullet for my valentine -
Room 409

Av alexandra wiker - 17 mars 2010 17:30

hejsan hejsan.
vaknade med huvudvärk imorse och orkade inte gå till skolan så har varit hemma idag.
sovit i princip hela dagen, har varit jävligt skönt det.
har fortfarande huvudvärk men den vill inte försvinna.. dret då.. haha
imorgon blir det att gå till skolan iallafall.

såg på tv lite förut, såg på typ Mercy, No man's land och något mer.
nice nice det.
drömde värsta konstiga drömmen också inatt, drömde först att jag letade efter Anna heikkilä's hus, och jag hittade det. där inne var det som träffen typ.
också gick jag runt och visade min fina piercing, som var på vänster fot (!!!) längst till vänster under lilltån, det var två stycken piercingar bredvid varann, pluppar alltså
jaja, nu ska jag göra något. läsa typ.
pusspuss

nice film,   
 

Av alexandra wiker - 16 mars 2010 23:20

hej. nu har jag vart nere en stund, somnade under programmet. ( skräll mig )
gör alltid det på kvällar, han inte se slutat på det bara för det.
programmet hette förresten Cougar Town.
det är kul och väldigt bra faktiskt. hehe.
nej nu ropar faktiskt sängen på mig, måste dra mig dit, får se om jag stannar hemma från skolan imorgon. är jätte trött och har ont i huvudet just nu.
jaja,
puss och godnatt, sov sött mina snyggisar 

hoppas jag drömmer en dröm om sommar inatt. wiie

 

Av alexandra wiker - 16 mars 2010 21:23

jao , ska nog ner till tvn nu och äta något kanske om jag orkar...
ska kolla på något program 5 i tio kommer inte ihåg vad det heter.
smart jag är, jovisst.
hörs nog när programmet är slut, blir väl bara godnatt inlägg men...
jaja puss så länge så hörs vi snart ! 

 
aaaalex <3

Av alexandra wiker - 16 mars 2010 20:35


Av alexandra wiker - 16 mars 2010 20:15

ååh seriöst hittade massa musik på pappas dator som jag lyssnade på i 7an typ!
det var typ dom här jag lyssnade på då!;


 
Silverstein


Simple Plan


TAAR


Taking back sunday


The red jumpsuit apparatus


Alesana


Anton & Affe


Blink 182


Dashboard Confessional


Fonky Fresh


Hawthorne Heights


Jimmy Eat World


Neverstore


Papa Roach


Sebastian Krantz


Senses Fail


Silverchair


 






Av alexandra wiker - 16 mars 2010 19:45

hittade en hel map med gamla mobilbilder  
rätt nice eller vad säger ni?

therese och ewelina, 7an
  ewelina hemma hos mig hahah   jag emo typ? HAAH

jag i typ 7an haha

 
hanna och malin äter piggelin på vintern tror ja 
 
jag och fanny på någon jävla skylt. jävlar va coola... HAAHHA
  fanny och malin, rätt längesen! söta dåå   angelica, ewelina, malin och sofie i 7an häh ewelina och lite av mig i 7an typ.  
 

JA NI! jag har många flera bilder. men orkar inte ladda upp.
haha älskar att kolla igenom gamla bilder, minnen bara pluppar upp.
  

Av alexandra wiker - 16 mars 2010 18:45

nu känner jag att träningsvärken börjar komma i benen och magen..
på torsdag blir det mer träning, jobbajobbajobba!

    
haha hittade en gammal bild.
nu ska ja sätta i en skiva som har massa gamla bilder.
gr8 och lägga upp på bloggen,  
puss !

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards