tjalex

Alla inlägg under mars 2010

Av alexandra wiker - 21 mars 2010 18:00

minns du den tiden då man var liten?

  skitsnack inte fanns.
kärlek var en puss på kinden.
höjden av smärta var när barbiedockan tappade benet.
värsta gråten var när man ramlade och skrapade knäet.
största rädslan var monstret under sängen.

nu  finns nästan bara skitsnack.
kärleken förändrats till en stor lek.
smärta är när du skär dig i handleden.
värsta gråten är när pojken du älskar mest sårar dig.
största rädslan är att förlora sina bästa vänner och aldrig återfå dem...

 

Av alexandra wiker - 21 mars 2010 16:53

bara en onödig bild
 
så de får väl bli att spela cs!
hörs sen   

Av alexandra wiker - 21 mars 2010 16:30

Dagens Låt är...

Story of the year - Sidewalks  

Av alexandra wiker - 21 mars 2010 16:15

snyggaste killarna vad jag vet...

              

Av alexandra wiker - 21 mars 2010 16:00

jaa, hejj på er!  
vaknade vid 11 tror jag och satte mig vid tvn, det visade sig att det var heroes ända fram till 15.25
då blev jag glad!
så det blev att kolla på heroes hela förmiddagen.
sjukt bra är det verkligen.
kollade på hmm.. 4 avsnitt eller mera tror jag. nice som fan.
beundrar verkligen den serien, så cool och allt man bara MMMMM!
Imorgon klockan 20.00 börjar episode 4! gogogo. wiiie

annars har jag inte hunnit göra så mycket idag faktiskt...
blir väl att bara ta det lugnt och sånt,
skola imorgon ju, bah trååkigt!
men men skön dag imorgon vettni  

uppdaterar mera under dagen,
puss så länge, HÖRS


älska,älska,älska,älska
 

Av alexandra wiker - 21 mars 2010 00:00

heyhey! nu är jag tillbaka hemma igen,
och klockan hann precis slå 00.00 när jag började skriva detta inlägg.( notice )
blev ju malin, det var jätte kul som vanligt.
var jag,malin,fanny,hannah,lythiane,malin och rickard som var där. var nice det
vi typ kollade på körslaget ofc! CHRISTER var ju med wiehoooo va liten han var hihi.
jao, tårta fick vi också, och skratt med.. haha!
sen började vi kolla på Alice i underlandet, den otecknade alltså.
men jag hann inte se så mycket för jag var tvungen att åka hem. *snyft*

piercingen känns faktiskt bara bättre och bättre.. gött är det.
men snart är mina sånna där Navel Protector slut. då måste jag gå utan nånting på naveln... i think. jooooobbigt läge vava?  

men nu skriker sängen på mig, helt ärligt. min säng lever...
så måste väl gå dit nu..
men ni får sova så gott så hörs vi imorgon!
pusspeaceout!

btw, här är mössan jag pratade om förut som jag fick av mormor!
kanske inte ser fin ut på bilden, men det är den faktiskt. hähä.
 

Av alexandra wiker - 20 mars 2010 18:00


säger bara en sak,
SOMMAR
  
btw drar till malin nu pussciaooo
 

Av alexandra wiker - 20 mars 2010 17:48

jaa juste!! min moster ska få ett till barn, ( linus och gabriel är hennes barn )
en flicka ska hon få! fan va roligt jag älskar små barn dom är så himla söta.
åååh i juni eller juli ska hon få barnet sägs det. längtar, vill hålla lilla barnet i min famn nu
aaww.

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards