tjalex

Alla inlägg under mars 2010

Av alexandra wiker - 20 mars 2010 17:43

tjenarey, nu har jag firat klart min syster! alldelles strax blir det att dra till malin och fira henne, trevligt det.

slänger upp några bilder från kalaset, hehe.


glad var syrran iallafall :)
  linus och gabriel, så jävla söta haha  Paj, as gott :D

Bullar och kakor !! 

Karolinas egna valda tårta 
 

Av alexandra wiker - 20 mars 2010 14:35

heey, igen som vanligt... skriver hej i varje inlägg typ. haha...
jaja jag och mamma var och hämtade mormor förut vid närköp, så nu är hon här och alla andra kommer klockan 3!.
fick en jätte söt mössa också av mormor! wiie, rosa och lila typ  
lägger in en bild senare, för nu måste jag göra iordning för firandet jao !

hörs daaaa !

Av alexandra wiker - 20 mars 2010 11:00

haha ja nu har jag duschat, gött det.
blir att vänta nu en liten stund innan jag sätter på mig kläder så piercingen får luftas
har inte så värst ont längre... men ska tvätta och ta det lugnt nu så jag inte får en infektion eller något annat bläigt.
ska fråga mamma också om jag kan gå i mjukisbyxor sen hihiih, pallar inte ha på mig något tight nu sådär en dag efter jag tagit piercingen.  

jao, men sen blir det bullar,mockarutor,paj,tårta.
jadu mera säkert. herregud vad gott!
kommer nog rulla fram sen..

btw, haha kan se min mages puls typ. HAHAHA cooolt... not. jaja
men vi hörs säkert sen, igen.
pössen

trött är jag också, får väl sova länge tills imorgon.
 

Av alexandra wiker - 20 mars 2010 10:30

Nu blir det duschen för mig!
kommer ju snart främmat och ska fira Karolina min syster.
hmm, undra vad jag ska ha på mig då..
jaja ska bli gött att duscha iallafall!
skriver kanske efter jag duschat, annars blir det senare innan jag drar till malin och firar henne!
hon fyller ju 16 år idag !!
grattis malin  
 

Av alexandra wiker - 20 mars 2010 10:10

tjenatjena!  
blev att gå upp 8 imorse och fira min syster, hon fyller ju 8 år idag. wieho!


glad blev hon  
hon fick sing it, gud vad vi ska sjunga! vi gjorde det förut men ändå . hihi

hon fick en Ipod Nano också. nice      aww vilken söt tröja va!

Av alexandra wiker - 20 mars 2010 00:15

neej nu blir det ner och borsta tänderna sen sängen,
kan inte sova på mage inatt buhu!  
jag gör ju alltid det..
aja, får väl sova som vanligt folk hähä.
men godnatt med er jävla människor 

naaw, söta
 

Av alexandra wiker - 19 mars 2010 23:47

tjenare!
nu har jag nyss kommit hem, blev ju Awake med Malin typ. nice det.
därborta var det talangshow också, alla var jätte duktiga  
vi typ bara pratade på awake gjorde inget speciellt faktiskt, var rätt skönt.
tog följe hem sen med malin och fredrik, vi prata och hade kul hähä.
och jag fick låna fredriks jacka för ja frös, också har jag liksom armarna i kors under den och vad gör jag inte? jo jag stöter till min piercing uppifrån, fast jag trycker den neråt liksom. aj det gjorde lite ont.
fast inte så mycket faktiskt. haha,
jaja imorgon blir det att fira min syster! och malin.s senare på kvällen!
kommer bli skit bra det
nu ska jag kolla och läsa runt lite
ha det gött,

peace out!

 

Av alexandra wiker - 19 mars 2010 20:00

yeah, mätt är jag nu. jag och syrran delade på en calzone. nice det.
nu ska jag väl göra mig ordning tror jag.. och sen blir det att dra till awake.
skriver nog mera när jag kommer hem.
puss folket !  

 
jag och malin. hihi

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards