tjalex

Alla inlägg under mars 2010

ah

Av alexandra wiker - 24 mars 2010 20:36

pojkvänner tar över

Av alexandra wiker - 24 mars 2010 20:30

eeen till!


men denna är på spotify!


Milow – Out Of My Hands

 

Av alexandra wiker - 24 mars 2010 20:15

jaaa det tycker jag hähä.
 att jag får ge en till dagens låt!!
gav ju ingen igår, så ger två idag.
NICE!

iallafall. rätt så bra, lyssnade på den nyss.
vill ge jätte mycket musik tips! kanske ska ha top 3, på en dag?
älskar musik så mycket, så problem med det kommer det ju inte bli

Maskinen -
Kärlek vid sista ögonkastet  

Av alexandra wiker - 24 mars 2010 20:00

jag och linnea tänkte pröva en ny smak på pringles idag,
vi tänkte att chili och cheese det lät ju gott..
vi smakade, och trodde helt ärligt att våra tungor skulle brinna upp!
j***** vad starka dom var!!
vi hade ju helt och hållet missat att det stog med stora bokstäver-
XTREME exploding

jag och linnea i två varsinna nötskal..
 

Av alexandra wiker - 24 mars 2010 19:45

hahaha, linneas kamera är så bra!! ska köpa en sån när jag har råd hihi.
men prövade med andra inställningar på min kamera, linnea lärde mig.

blev lite bättre bilder?

pandora armband, fick när jag fyllde år

mina örhängen jag köpte igår, eller förrgår eller vad det var! 
 

förut brukade närbilderna alltid vara jätte suddiga, jag ser skillnad vilket du säkert inte gör   

Av alexandra wiker - 24 mars 2010 19:30

Dagens Låt är..


Michelle Branch
- It's you 

Av alexandra wiker - 24 mars 2010 19:12

heeej vill jag börja med att säga!
och förlåt för den urdåliga uppdateringen
har varit mycket dom här två dagarna jag inte bloggat mycket, jag ska berätta.

Igår så hämtade emelie sin traktor, så jag blev med henne hem, vi åt och sånt snabbt som tusan så vi hann ut och åka lite.
vi var ute till ungefär halv 6 sen åkte vi till emelie då blev det hästträning.
där var jag med, och sen när vi kom hem var vi kalla och frös, så det blev att mysa framför tvn med ett glas varm oboy, gött var det. och direkt vi la oss i sängen slocknade vi, eller iallafall jag. hehe

idag blev det nationella prov, gick väl sådär.. tror jag bara babbla, eller vad man ska säga. men man kan ju alltid hoppas att det gick bra!
sen resten av dagen såg vi på en film
Nyckeln till frihet
hette den, väldigt sevärd film!
iallafall, efter skolan blev jag med linnea hem. precis innan vi skulle gå fick jag världens chock när en sak hände... kanske berättar sen 
blev först till Ica, sen blev det hem till linnea
idag sov vi faktsikt inte som vi alltid brukar göra annars haha!
utan vi lagade makaroner, sen blev det att kolla på film.
vi kollade på denna film
 
hyfsat bra film, droger, skola, falska vänner, familjproblem osv..

sen så blev jag hämtad, idag hade jag tänkt att blogga lite mera iallafall!
kan ju inte göra något åt att jag inte bloggade ett dugg igår.. känns som jag inte bloggat på flera år.. HAHA.
jaja vi hörs, puss så länge

Av alexandra wiker - 22 mars 2010 20:45

hm, blir nog att gå ner och kolla tv en liten stund.. tror faktiskt det är något bra program idag, men men man vet ju aldrig.
annars så funderar jag på att ta en snabbdusch med min nya älskling!. ( tvålen )
luktar himmelskt vill bara pröva den nu direkt!
plus att det är skönt att duscha när man fryser, hähä.

skriver sen när jag kommer tillbaka lite senare vad som blev av och inte  

Ja, undra vad det blir nu då
 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards